Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Skrämde" min kollega idag. Bet ifrån lite hårdare än planerat på ett möte, kollegan trodde jag var arg. Det var jag inte. De såg till att jag fick lite kaffe och ett äpple sen kunde vi fortsätta.

Vi skrattade oss igenom resten av mötet. Trodde aldrig det skulle vara så kul att jobba med avlopp.
 
Att kaffe kan vara så gott. Inte druckit kaffe sedan imorse, var aldrig hem på rasten och faktiskt inte frågat om någon dricker kaffe på avledningen 😅 Får vi se imorgon om det dricker kaffe hoppas det 😂 Hur överlever folk utan eller så är jag bara skadad som student som dricker en fem sex koppar om dagen minst.

Jag har aldrig druckit kaffe och uppenbarligen går det bra ändå :D
Brukar skämta med mina kollegor om att det är för deras skull. Min vanliga energi plus kaffe vore :eek: :bump: :banana:
 
Att kaffe kan vara så gott. Inte druckit kaffe sedan imorse, var aldrig hem på rasten och faktiskt inte frågat om någon dricker kaffe på avledningen 😅 Får vi se imorgon om det dricker kaffe hoppas det 😂 Hur överlever folk utan eller så är jag bara skadad som student som dricker en fem sex koppar om dagen minst.
Pappa brukar svara att han dricker mellan 6.00 och typ 22. Antalet koppar går inte att räkna han är kaffetillverkarnas största sponsor. Hans mötesvänner säger att han är först till kaffet.
 
De är han som drar igång allt , 90 %av tiden han är hos oss på dagarna är jag i en helt annan lokal ... Sen är det inte varje hellre jag hör detta här hellre från han .

Sen är de bara snusk snack från hans sida . När man får höra från han eller hur visst kan man göra så med tjejen , de har jag fått höra från vänner, de är ok att leka med känslor

Så vi mobbar inte

Du är välkommen till oss och motverka problemet om du ser de som ett stort problem


Vi tillrättavisar han med , vad som är rätt fel . Tillrättavisar han när där är praktikanter
Varför har du behov av att redovisa personens beteende och hur ni behandlar honom?

Det är väl internt på er arbetsplats. Och du kan aldrig vara säker på att du är anonym på nätet. Det kan komma fram till personen och jag antar att det skulle vara sårande..

Instämmer med @Tonto, gränslöst- och obetänksamt
 
Jag behöver gå och handla middag, men har en kattlimpa i armhålan. <3
1665770343745.webp
 
Löste en InDesign fnurra och har laddat upp inlagan (alltså filen med bokens innehåll, men det vet kanske alla :D). Jag förstår bara inte varför en bok på ca 93000 ord (förra boken) blir ca 350 sidor som färdig bok, medan 80000 ord blir 400 sidor... Tycker att jag har använt mig av samma format på allt. Visserligen har jag 26 kapitel istället för förra bokens 16, och då blir det ju en hel del mer tomma områden efter och före kapitel, men tycker inte att det skulle göra SÅ himla mycket? Jag sitter och nojar över att jag kanske har kopierat in något dubbelt. Försöker gå igenom hela texten utan att läsa alltihop.... O_o

Sedan ska jag ta tag i omslaget. Målet är fortfarande att bli klar i helgen, och det ser ljust ut :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 378
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
64 65 66
Svar
1 313
· Visningar
36 342
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 738
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp