Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tur att man inte jobbar på er arbetsplats.
Sen är det inte så mycket att bry sig om han... Vi har skitkul , har varit på samma ställe i 11år bättre arbetsplats får jag inte . Säger jag att jag har pms och har ont så visar dom respekt... Lika mycket respektera dom mig dagen efter jag trilla av hästen och var på jobbet
 
Ä n t l i g e n har jag fått hämta bilen från verkstaden 🥳

Mindre roligt att fylla den nya tanken dock, men väldigt nödvändigt för tanklampan (som aldrig lyst sålänge bilen varit i min ägo 😅) lyste ilsket 😬

20221014_135613.jpg
 
Jag är hungrig och tänker bara på den goda menyn till kvällens middag. Detta problem dök inte upp förrän jag började äta fredagsmiddag med kompis regelbundet, hennes fel alltså :p:laugh: Jag ska göra Mannerströms paprikakyckling och kompis en melonsallad, sen blir det päron eller aprikos i ugn med after eight och saltkolaglass till :d Jag älskar all form av frukt med smält after eight på :d

45 minuter kvar innan jag får fly jobbet!
 
Fok får väl tänka på snusk om de vill, men inte sjutton vill jag veta när mina arbetskamrater gör det.
Äch bara ta han med en klackspark...

Han är väldigt speciell kille , fnittrar och blir röd i huvudet då vet man att något är på g. Drömmer om att bli ihop med en kändis tjej med . Så man får ta han som han är. Ibland blir det suck från mig.
 
Promenixat med pållan och tog den rätt branta backen två gånger; den får upp puls o flås; mer på mig än hästen såklart 😅✌️. Känner mig ju inte sjuk; halsen kan ju rivs smått av annat och ingen förhöjd vilopuls så kan ju inte larva om det när det inte är uppenbart *inget att känna efter*
 
Barnet är hos en kompis och jag vet inte när jag ska hämta honom, knappt var heller! Kontrollbehovet får sig en känga 😅
Svårt också att veta om man kan börja med något eller om han vill bli hämtad strax lixom 😬
Haha. Kompisen ringde tonåringen som var nånstans hos en kompis. Barnet svarade inte på mobilen. Så hon blev tvungen att åka iväg på sitt möte.

Barnets pappa fick ta över. Så han åkte till den gränden där barnet skulle vara. Satte på rotorljuset på grävaren och åkte fram och tillbaka på den lilla gatan regelbundet tutande.
Barnet kom ut i en hast. Och har lovat att svara o mobilen i fortsättningen :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 376
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
36 031
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 738
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp