De är ju han som tänker på snusk till 100% varje dag. Och stirrar ut min röv varje dag med . Så ger man sig in i leken då får man tåla den medHan kanske inte har riktigt lika roligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är ju han som tänker på snusk till 100% varje dag. Och stirrar ut min röv varje dag med . Så ger man sig in i leken då får man tåla den medHan kanske inte har riktigt lika roligt?
Tur att man inte jobbar på er arbetsplats.De är ju han som tänker på snusk till 100% varje dag. Och stirrar ut min röv varje dag med . Så ger man sig in i leken då får man tåla den med
Sen är det inte så mycket att bry sig om han... Vi har skitkul , har varit på samma ställe i 11år bättre arbetsplats får jag inte . Säger jag att jag har pms och har ont så visar dom respekt... Lika mycket respektera dom mig dagen efter jag trilla av hästen och var på jobbetTur att man inte jobbar på er arbetsplats.
Han tänker på snusk 24 7 alltid . När han fnittrar då vet man vad som är på gFredag och de märks på jobbet. Samtalsämnet om vi onanerar, för vi har en som påstår att han inte gör de
Kan vara så att det faktiskt stämmer. Alla gör faktiskt inte det.
Äsch jag kan visst inte citera längre ser jättekonstigt ut
Tur det är fredag
Ändrade flera gångar blev fel hela tiden vad händerSå liten du har blivit... eller iaf din text
Fok får väl tänka på snusk om de vill, men inte sjutton vill jag veta när mina arbetskamrater gör det.Han tänker på snusk 24 7 alltid . När han fnittrar då vet man vad som är på g
Ändrade flera gångar blev fel hela tiden vad händer
Äch bara ta han med en klackspark...Fok får väl tänka på snusk om de vill, men inte sjutton vill jag veta när mina arbetskamrater gör det.
Haha. Kompisen ringde tonåringen som var nånstans hos en kompis. Barnet svarade inte på mobilen. Så hon blev tvungen att åka iväg på sitt möte.Barnet är hos en kompis och jag vet inte när jag ska hämta honom, knappt var heller! Kontrollbehovet får sig en känga
Svårt också att veta om man kan börja med något eller om han vill bli hämtad strax lixom
Jag tycker det ser ut som drägel, att snålvattnet rinner?Jag är smiley-dyslektiker. Vad betyder denna?