Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om min kollegas avresedatum var på en lördag, som exempel, tog hon alltid ledigt minst från och med fredagen för att hinna storstäda lägenheten innan hon åkte.Jag ser inte vad som är extra semesterdagar? Min semester är från A till B, vad jag sen väljer att göra och när är ju upp till mig men min semester har inga "extra" dagar utan är vad det är.
Ja? Så någon extradag var det ju inte utan hon valde att börja semestern på fredan.Om min kollegas avresedatum var på en lördag, som exempel, tog hon alltid ledigt minst från och med fredagen för att hinna storstäda lägenheten innan hon åkte.
Jag håller helt med dig. Vad man gör på sin semester planerar man själv. Jag är precis nu på semestervecka och har varit på hemmabas hela tiden. Fixat med ved och hundra andra viktiga saker. Skulle ha rest bort några dagar men ställde in resandet. Men inte semestern.Ja? Så någon extradag var det ju inte utan hon valde att börja semestern på fredan.
Låt den härja en stund och sen ber du den dra åt h-vete. KramPanikångest. Såklart. Fan. Jag är så less!
Kan tillägga till det här att hon var 20 år när detta uppdagades Hon vägrar säga rätt och vi säger numera råröda lingon i familjenMin systerdotter var övertygad om att det heter råröda lingon.