Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
20221015_112032.webp
Rensar garderoberna idag.


Och jag bryr mig inte om hur elaka kommentarer och citat jag får från er.

Man kan bläddra förbi inlägg eller skita i att kommentera
 
Och jag bryr mig inte om hur elaka kommentarer och citat jag får från er.

Man kan bläddra förbi inlägg eller skita i att kommentera
Eller så kanske du kan ta tillfället i akt och fundera över ditt beteende samt hur du uttrycker dig? Det är ju många som har reagerat negativt på det du skrev om beteendet på din arbetsplats, och då blir det ganska märkligt att du bara slår i från dig och kallar andra elaka. Personligen hade jag sett det som ett bra tillfälle att reflektera över mitt beteende och utöva lite nyttig självrannsakan.
 
Ligger inlagd på sjukhuset…

Har legat i ett dygn nu, jag som bara skulle svänga förbi VC för ett blodprov innan jag stack till jobbet igår. Istället blev jag skickad till akuten. Tydligen har jag diabetes? Svårt att greppa. Lutar åt att jag blir kvar en natt till här 😞
 
Ligger inlagd på sjukhuset…

Har legat i ett dygn nu, jag som bara skulle svänga förbi VC för ett blodprov innan jag stack till jobbet igår. Istället blev jag skickad till akuten. Tydligen har jag diabetes? Svårt att greppa. Lutar åt att jag blir kvar en natt till här 😞

Så tufft :heart Hoppas du har det så bra det går och att du får komma hem snabbt :)
 
Du menar Djävulens Blå Boning? 😱
Satt just och funderade på vad det var du brukade kalla det... :D

Har för övrigt den bestämda uppfattningen att Ikea är en typisk sådan där grej som blir dubbelt så roligt när man bor utomlands. För mig är det liksom lika delar hemlängtan (läs: sug efter svensk mat) och faktiskt behov av möbler/saker som gör att jag gillar att åka dit 😊
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 380
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 330
· Visningar
36 934
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 742
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp