Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så kanske du kan ta tillfället i akt och fundera över ditt beteende samt hur du uttrycker dig? Det är ju många som har reagerat negativt på det du skrev om beteendet på din arbetsplats, och då blir det ganska märkligt att du bara slår i från dig och kallar andra elaka. Personligen hade jag sett det som ett bra tillfälle att reflektera över mitt beteende och utöva lite nyttig självrannsakan.Och jag bryr mig inte om hur elaka kommentarer och citat jag får från er.
Man kan bläddra förbi inlägg eller skita i att kommentera
Slö lördagsmorgon med kaffe och kanelbagels Laddar upp för ett besök på Ikea, och eftersom jag är en sådan där som älskar Ikea så är detta en mycket positiv sak
Ligger inlagd på sjukhuset…
Har legat i ett dygn nu, jag som bara skulle svänga förbi VC för ett blodprov innan jag stack till jobbet igår. Istället blev jag skickad till akuten. Tydligen har jag diabetes? Svårt att greppa. Lutar åt att jag blir kvar en natt till här
Oj vilken käftsmäll. Hoppas att du får bra stöttning.Ligger inlagd på sjukhuset…
Har legat i ett dygn nu, jag som bara skulle svänga förbi VC för ett blodprov innan jag stack till jobbet igår. Istället blev jag skickad till akuten. Tydligen har jag diabetes? Svårt att greppa. Lutar åt att jag blir kvar en natt till här
Satt just och funderade på vad det var du brukade kalla det...Du menar Djävulens Blå Boning?
Ja just ja kanske skall kasta in bröden i ugnen. Bakar bröd här med.Bakat bröd. Dricker te.