Sitter på Arlanda och väntar på min kompis. Säkerhetskontrollen gick fort och flyget är inte inställt. Ser lovande ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ikea ÄR roligt även när man bor i Sverige Avkopplande att strosa runt, kika på miljöer och handla både onödigt och nödvändigt.Satt just och funderade på vad det var du brukade kalla det...
Har för övrigt den bestämda uppfattningen att Ikea är en typisk sådan där grej som blir dubbelt så roligt när man bor utomlands. För mig är det liksom lika delar hemlängtan (läs: sug efter svensk mat) och faktiskt behov av möbler/saker som gör att jag gillar att åka dit
Avkopplande?Ikea ÄR roligt även när man bor i Sverige Avkopplande att strosa runt, kika på miljöer och handla både onödigt och nödvändigt.
Så länge man undviker löningshelg och julhelgen så vardagar kl 10 är bäst!Avkopplande?
Inte i min värld.
Sådär, då har katten fått sin spruta. Hade nästan glömt bort att det var dags för det igen. Maken ger spruta, jag håller katt. De är så duktiga båda två.
Exakt Hållt på nått år eller så nu. Det funkar klockrent! Förutom att jag fortfarande tycker det är skitjobbigt då förstås.Var det allergibehandling?