Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå gym. Jag hade för ett antal år sedan en kompis som ville släppa iväg mig till SATS (eller något annat högstausgym) för att ragga. Öh, när jag tränar så är jag högröd i ansiktet, håret spretar, svetten rinner och jag flämtar. Inte direkt rätta tidpunkten för att ragga. Dessutom är/var jag utrustad bekvämt, dvs blekta urtvättade träningsbyxor, lika slitna skor, sport bh och en fruktansvärt skön t-shirt med en del hål i.
Vem raggar på gymmet 😂💪 Inte jag iaf, ser ju mer eller mindre ut som en svettig kräfta från att jag kliver in tills jag går ut 😂
 
Världens längsta helg? Minigolfen var stängd… men vi åkte till en lekplats istället och hade kul ett tag! Sen har vi mest hängt hemma, varit ute lite, hunnit bada lite igen och nu väntar vi på kvällsmaten. Tvivlar på att jag verkligen är skapt för det här mammalivet, men det blir väl kanske bättre någon gång 🙃

Imorgon jobb, längtar!
 
Låter väl inte helt ok, jag hade nog kontaktat nån personal.

Får man ens vara utan tröja? På gymmen häromkring får man inte gå med bar överkropp, vet att det dock är vanligare inom exempelvis crossfit. Men nu menar jag ”vanligt” gym.
Vet inte? Tror inte det står ngt i reglerna.
Jag bryr mig inte om snubbarna vill vara utan tröja, så länge tjejer får det med.
Däremot bara kallingar känns lite väl.

Det supersjuka var hur han gjorde det liksom. Svassade in stönandes fullt påklädd, klädde av sig där framför spegeln, drog ner kallingarna lite där fram för att se sina abs bättre. Stod där och spände och posade i fem minuter stönandes, sen kom det nog för mycket folk varpå han stönandes klädde sig och stönandes gick ut igen.
Detta var i en gruppträningssal där jag och pappa satt och väntade på att gruppträningen skulle börja. 🙄:rofl: otroligt skumt.
 
Apropå gym. Jag hade för ett antal år sedan en kompis som ville släppa iväg mig till SATS (eller något annat högstausgym) för att ragga. Öh, när jag tränar så är jag högröd i ansiktet, håret spretar, svetten rinner och jag flämtar. Inte direkt rätta tidpunkten för att ragga. Dessutom är/var jag utrustad bekvämt, dvs blekta urtvättade träningsbyxor, lika slitna skor, sport bh och en fruktansvärt skön t-shirt med en del hål i.
Dessutom är det rätt respektlöst tycker jag. Gymet är ju verkligen ett ställe där man bör få fokusera på sig själv utan att folk kommer och dömer och sexualiserar.
 
Vet inte? Tror inte det står ngt i reglerna.
Jag bryr mig inte om snubbarna vill vara utan tröja, så länge tjejer får det med.
Däremot bara kallingar känns lite väl.

Det supersjuka var hur han gjorde det liksom. Svassade in stönandes fullt påklädd, klädde av sig där framför spegeln, drog ner kallingarna lite där fram för att se sina abs bättre. Stod där och spände och posade i fem minuter stönandes, sen kom det nog för mycket folk varpå han stönandes klädde sig och stönandes gick ut igen.
Detta var i en gruppträningssal där jag och pappa satt och väntade på att gruppträningen skulle börja. 🙄:rofl: otroligt skumt.
Kanske en body builder som övade på sin posering? 🙂
 
Jag tänker såhär. Bilister framför 1.5 ton tunga fordon med stark motor. DS har ett betydligt q


Jag tänker såhär - bilister sitter i en skyddad stålram, I ett 1.5 tin tungt fordon med en stark motor som gör att de kan färdas otroligt snabbt
de är välskyddad och kan osamka otrolig skada till både människa och byggnader.

Därför har de ett oändligt större ansvar gentemot andra trafikanter, definitivt oskyddade sådana.

När bilister klagar på cyklister tycker jag det oftast handlar om irritationsmoment, medan för cyklister handlar det om hot mot deras fysiska säkerhet.
Jag stöter ofta på bilister som inte verkar bry sig om jag överlever eller ej, sålänge de kommer förbi så fort som möjligt.

Det här är ingen "båda sidor har lite fel och är lika skyldiga" debatt - det bekräftar datan om antalet skador i trafiken som respektive grupp står för.

For mig ar den stora skillnaden att bilen oftast ror sig fortare och har en mycket langre bromsstracka ... och for mig personligen ar det inte ett "irritations moment" nar en cyklist plotsligt dyker upp precis framfor bilen. Det ar ibland ett "panik moment" att hinna stanna.

Har i Oregon ar det manga cyklister, men har ar hela trafikbilden mycket "vanlig" och "artig". Man vantar och vinkar fram folk hela tiden, oavsett om det ar fotgangare, cyklister, eller bilar och cyklister och fotgangare ar mycket medvetna om sin sarbarhet i trafiken.

Men jag minns med fasa sista gangen jag korde i Sverige, bade i Dalarna och i Stockholms trakten for 6 ar sedan. Bade forgangare och cyklister gick efter en trotoar, vagkant, och plotsligt vande for att ga over vagen ... Jag vet att jag korde saktare an hastigheten flera ganger nar nagon bara plotsligt gjorde en 45*turn for att bara ga over vagen sa jag fick blanita sa hundarna kastades in i bak gallret av hundburen. Samma med cyklister som korde efter sidogator i Stockholm och plotsligt uppenbarade sig bakom trad och buskar framfor bilen.

Eller cyklisterna i Stockholm som flera ganger holl pa kora pa mig nar jag var ute och gick med hundarna nar jag korsade vagen vid ett overganstalle och maste passera cykel vagen for att trycka pa knappen for overgangs stallet.
 
Vet inte? Tror inte det står ngt i reglerna.
Jag bryr mig inte om snubbarna vill vara utan tröja, så länge tjejer får det med.
Däremot bara kallingar känns lite väl.

Det supersjuka var hur han gjorde det liksom. Svassade in stönandes fullt påklädd, klädde av sig där framför spegeln, drog ner kallingarna lite där fram för att se sina abs bättre. Stod där och spände och posade i fem minuter stönandes, sen kom det nog för mycket folk varpå han stönandes klädde sig och stönandes gick ut igen.
Detta var i en gruppträningssal där jag och pappa satt och väntade på att gruppträningen skulle börja. 🙄:rofl: otroligt skumt.
Men gud sjukt? Alltså hade han varit i omklädningsrummet och fotat sig i spegeln medan han byter om är ju en sak, men klä av sig ute i gymmet där andra är? :confused:
 
Vet inte? Tror inte det står ngt i reglerna.
Jag bryr mig inte om snubbarna vill vara utan tröja, så länge tjejer får det med.
Däremot bara kallingar känns lite väl.

Det supersjuka var hur han gjorde det liksom. Svassade in stönandes fullt påklädd, klädde av sig där framför spegeln, drog ner kallingarna lite där fram för att se sina abs bättre. Stod där och spände och posade i fem minuter stönandes, sen kom det nog för mycket folk varpå han stönandes klädde sig och stönandes gick ut igen.
Detta var i en gruppträningssal där jag och pappa satt och väntade på att gruppträningen skulle börja. 🙄:rofl: otroligt skumt.
Jag vet inte om jag ska skratta eller bli förbannad. Fattar inte hur någon kan tycka att det är ok att ta upp plats på det sättet offentligt. Gå hem och stöna framför spegeln om du gillart!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 217
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp