Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte? Tror inte det står ngt i reglerna.
Jag bryr mig inte om snubbarna vill vara utan tröja, så länge tjejer får det med.
Däremot bara kallingar känns lite väl.

Det supersjuka var hur han gjorde det liksom. Svassade in stönandes fullt påklädd, klädde av sig där framför spegeln, drog ner kallingarna lite där fram för att se sina abs bättre. Stod där och spände och posade i fem minuter stönandes, sen kom det nog för mycket folk varpå han stönandes klädde sig och stönandes gick ut igen.
Detta var i en gruppträningssal där jag och pappa satt och väntade på att gruppträningen skulle börja. 🙄:rofl: otroligt skumt.
Var tvungen att kolla och SATS och Nordic Wellness har förbud mot bar överkropp. På STC stod det faktiskt inget om det bara att man ska ha rena träningskläder och inte använda.
 
Whippishen och jag ligger fortfarande kvar i sängen. Läser inlägg om allt ni andra redan hunnit med idag 😆 Lyssnar på lillkillens små andetag och funderar på @manda s kanonbra förklaring till varför en persons andning låter på ett unikt sätt.
Tänk att du komm
Alldeles för lång tid. Alltid alldeles för lång!
men ändå närmare
En kyckling sprider ljuvlig doft från crockpotten till hela huset... Och crockpotten värmer upp köket.... :up: Jag har precis tagit mig igenom 3 av 11 moduler i en online-kurs som jag gör i jobbet. Så nu ska jag ge mig ut och mata hästar samt plocka med mig lite ved in. Får se om maken är pigg nog (förkyld) för att komma med på en hundpromenad idag, annars får jag fixa det själv. Lite trist bara för hunden blir motsträvig - han tycker att vi båda ska följa med såklart :) !!
Alltså jag läste det här inlägget precis efter din tråd om skrikande fågel (som jag inte läst) och undrade om du använt dig av lite…kreativ problemlösning? :o :p

I övrigt har jag precis ätit och ska försöka hålla mig vaken någon timme till innan sängen kallar (eller alltså den kallar redan men jag försöker styra upp mig). Har gjort exakt noll knop idag, vilket kisse tyckte var en bra idé. :heart
 
Åren går så fort! Igår var det redan 10 år redan som hundlös sedan vår älskade och saknade cockerspaniel fick somna in 16 år gammal ❤. Finns många fina minnen och ett av dem var att det var självklart att han var med vid julklappsutdelningen; när mamma sa hans namn gick han fram till granen, fick sin julklapp, räckte tass till tack och började öppna, man fick se upp med sina egna då han gärna hjälpte till att öppna 😂🥰.
 
Åren går så fort! Igår var det redan 10 år redan som hundlös sedan vår älskade och saknade cockerspaniel fick somna in 16 år gammal ❤. Finns många fina minnen och ett av dem var att det var självklart att han var med vid julklappsutdelningen; när mamma sa hans namn gick han fram till granen, fick sin julklapp, räckte tass till tack och började öppna, man fick se upp med sina egna då han gärna hjälpte till att öppna 😂🥰.
Alla dessa minnen. Som skapar så många känslor.
Ingen ny vovve på g in i livet?
Jag har varit djurlös i 2 år. Saknar kontakten men inte allt ansvar.
 
Alla dessa minnen. Som skapar så många känslor.
Ingen ny vovve på g in i livet?
Jag har varit djurlös i 2 år. Saknar kontakten men inte allt ansvar.
Sambon är inte jättesugen på hund och vi har ju två katter och jag min häst och just nu när alla priser skenar så är det nog tillräckligt med djur egentligen. Grannarna i väggen intill har flera hundar så rasta osv med hundkontakt är jag inte utan 😊.
 
Ätit en kokt korv med bröd idag, haft fullt upp med en massa annat som vanligt så nu ikväll tänkte jag äta mig mätt på jättegoda druvor, ost och kex. Tror det blev fem kex? Orkar inte äta, dricker mitt te och går sen och lägger mig när köttet i ugnen är klart.
 
Har gjort schema till oss på jobbet nu. Ska bara skrivas in i Excel och sedan word. Eller Word direkt? Är jag omständlig? Ett första utkast, kan komma att ändras...

I morgon jobbar jag bara två timmar men har akutsysslorna så blir stressigt att hinna med, så bra om jag är klar till dess.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 335
· Visningar
37 096
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp