Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på gång och ska gå och lägga mig.... Har bäddat rent i sängen med FLANELLPÅSLAKAN. Ser fram emot hur mjukt och varmt det ska bli... :)

Känner mig rätt nöjd med min vecka som har gått. Har haft mycket att göra, men det mesta har jag arbetat undan och fått klart. Nu börjar snart en ny vecka, och vi får se vad den kommer att innehålla... :)
 
Är på gång och ska gå och lägga mig.... Har bäddat rent i sängen med FLANELLPÅSLAKAN. Ser fram emot hur mjukt och varmt det ska bli... :)

Känner mig rätt nöjd med min vecka som har gått. Har haft mycket att göra, men det mesta har jag arbetat undan och fått klart. Nu börjar snart en ny vecka, och vi får se vad den kommer att innehålla... :)
Kan man be om en recension av sovupplevelsen med flanell-lakanen? Funderar på att köpa 😄
 
Har just varit ut på sista kvällskissen och fy sjutton vad det är höstigt ute ikväll! det är sådant där fint regn som bara "hänger" i luften, men blåser också snålkallt och vinande runt knutarna. Det rasslar löv längsmed gatan.
Generellt mysigt inomhusväder, men...
 
Då var han "olaglig":D. Var inte så brydd av det egentligen, det var bara sättet han gjorde det på som gjorde det svårt att inte brista ut i gapskratt.
Jag hade nog inte varit så brydd heller, men det är ju rätt respektlöst. Jag fyllde upp de publika toaletterna tillsammans med en yngre tjej innan jag gick hem idag, och medan vi gjorde herrarnas kom en snubbe in (en medarbetare dessutom!) och istället för att välja ett av de tre båsen där han kunde stänga dörren gick han direkt till pissoaren och slängde ut dasen. Visst kunde jag låta bli att titta dit, men det innebar också att jag varken kunde tömma papperskorgarna eller fylla på papper som jag skulle. Jag tänker liksom inte stå där och vänta heller, jag skulle bara göra toaletterna och sedan gå hem.
En del människor tänker inte längre än näsan, jag kan tänka mig att han gjorde en hel del människor obekväma. Stackars tjejen jag jobbade med var röd upp till hårrötterna.
 
Härlig eftermiddag i stallet; hade ju ridit de tre senaste dagarna och inte klättrat något denna vecka hitintills så vi gav oss ut i backarna avsuttet ☺️. På vägen hem handlade jag åt morfar, lämnade hans varor och pratade en stund 🥰. Sen smakade det lika bra med tacos till middag även idag 😋. E-handlat vilket var ett bra tag sen men ikväll gjorde jag det valet och nu ska det bli skönt att krypa ner nyduschad I renbäddad säng 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 336
· Visningar
37 096
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp