Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt idealscenario:
Fluffigt täcke ☑️
Flanellakan ☑️
Eldyna ☑️
Whippish ☑️
Jag svettas av tanken bara! :D Min lika varmblodiga husky sover på balkongen på nätterna och den är öppen bredvid min säng, fläktar skönt på mig, när det blir för varmt stoppar jag ut fötterna och kyler ner mig lite! Men visst, det ska vara ordentligt täcke i alla fall, men behöver inte ha hela kroppen insvept i det! Och när det är minusar ute funkar pyjamas också, men fortfarande med fötterna ute :D
 
... bara för det var jag dock totalfrusen efter kvällspromenaden och satte mig ned i en varm dusch ett tag. Jag önskar så att jag hade ett badkar, men då hade jag väl sovit där minst tre nätter av sju. :D
Jag vet att jag kommer att få en voucher av jobbet (för hela fem år av trofast tjänst :p ) och funderar faktiskt på att använda den till en natt på ett av hotellen för mig och djuren BARA för att få bada i badkar.
 
Fluffigt täcke ☑️
'Gosig kudde ☑️
Öppet fönster året runt ☑️
Inga djur (för dom fryser fast på vintern) ☑️
Mörkläggningsgardiner ☑️

Ett eller två duntäcken.✅
Under 10 grader i sovrummet. ✅
Katter under täcket/täckena. ✅
Becksvart. ✅
Tyst. ✅
= Sover som en stock. 😴
Plus @Enya och några till. Ni bör ju VERKLIGEN inte ha några problem med att spara el på uppvärmningen i vinter.... :nailbiting: :D Det låter som om ni skulle må bäst i en ouppvärmd igloo.... O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 330
· Visningar
36 934
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 742
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp