Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ăn sĂ„ lĂ€nge har det varit fullt dagsljus och cykeln Ă€r helt ny med automatisk belysning. Men jag utgĂ„r ifrĂ„n att jag kommer bli pĂ„körd, sĂ„ jag Ă€r vĂ€ldigt vaksam nĂ€r jag cyklar.Fy sjutton. Nu vet jag inte hur det ser ut dĂ€r du cyklar och vilka tider du Ă€r ute, men har du ordentlig med reflexer pĂ„ dig och lampor pĂ„ cykeln? Jag upplever att Ă€ven om jag cyklar dagtid sĂ„ tar bilarna det lugnare kring mig nĂ€r jag har reflexvĂ€st, troligen för att jag blir Ă€nnu lĂ€ttare att se dĂ„.
Undantaget Àr i en korsning dÀr alla kör som idioter hela tiden. Högerregel vet ingen vad det Àr heller. DÀr brukar t.o.m. bussar försöka köra om mig (pÄ 30-strÀcka) precis innan korsningen, precis innan övergÄngsstÀlle och jag vet inte hur mÄnga gÄnger jag haft bilar och bussar typ 20cm frÄn cykeln dÀr, eller att de kört om och plötsligt insett att de mÄste tvÀrnita en millimeter framför mig. Som tur Àr cyklar jag mest dÀr vid tider dÄ det Àr lite trafik, men de gÄnger nÀr jag mÄste passera dÀr pÄ mer populÀra tider... Fy vad jag avskyr det.
vad hÀnder om du trycker pÄ det krypande barnet? Blir du en sÄn dÄ? *vill se, betalar 100% eurodollar"
vad hÀnder om du trycker pÄ det krypande barnet? Blir du en sÄn dÄ? *vill se, betalar 100% eurodollar"
Men @Tranan, inte nu igen!Ehm det Àr en snubbe pÄ gymmet som bara har kallingar pÄ sig och stÄr och stönar och poserar framför speglarna....
tĂ€nk om batteriet tar slut precis nĂ€r du ska trycka tillbaka..Har inte vĂ„gat testa!!!! Pga oklara garantier för om det skulle gĂ„ att Ă„tergĂ„ till ânormaltillstĂ„ndâ sen. Hade varit 100âŹ$ jobbigt att vara 3-36 mĂ„nader för resten av livet
LÄter vÀl inte helt ok, jag hade nog kontaktat nÄn personal.Ehm det Àr en snubbe pÄ gymmet som bara har kallingar pÄ sig och stÄr och stönar och poserar framför speglarna....
FĂ„r man ens vara utan tröja? PĂ„ gymmen hĂ€romkring fĂ„r man inte gĂ„ med bar överkropp, vet att det dock Ă€r vanligare inom exempelvis crossfit. Men nu menar jag âvanligtâ gym.Ehm det Ă€r en snubbe pĂ„ gymmet som bara har kallingar pĂ„ sig och stĂ„r och stönar och poserar framför speglarna....
Du vet att jag inte anvÀnder kallningar!Men @Tranan, inte nu igen!