Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åt för mycket proteinbars och drack för mycket läsk igår så
Vaknade av uppstötningar inatt. Bläh. Fick äta flera bananer och mycket Novalucol.
Kunde somna om sen.
Funderar just nu på att kolla efter fynd på Ulla Popken, de har rea tror jag.
 
Åt för mycket proteinbars och drack för mycket läsk igår så
Vaknade av uppstötningar inatt. Bläh. Fick äta flera bananer och mycket Novalucol.
Kunde somna om sen.
Funderar just nu på att kolla efter fynd på Ulla Popken, de har rea tror jag.
Åh inte mysigt, vet själv problemet =/.
 
Det måste ju kännas som det kvittar när du först fick jobbet, usch vad jag blev besviken för din skull! =(
Verkligen... Fick veta sen(!) eftermiddag dagen innan jag skulle på en sista fika att det ändå inte kunde bli något. Sedan försökte de ordna upp det under dagen ändå, men nej. Sökte några andra jobb under fredagen men har väl inga jätteförhoppningar.

Det är så surt när jag har arbetslivserfarenhet, har viss utbildning, har referenser som tveklöst säger att jag är en skitbra kollega, jag har varit på massor av intervjuer och fått höra att de som intervjuar tycker om mig ordentligt och ÄNDÅ leder det ingenstans. Och jag är ändå inte extremt kräsen med vilken typ av jobb jag söker, det enda jag är kräsen med är arbetsvillkor och arbetsmiljö, annars är jag öppen för att testa lite vad som.
 
Verkligen... Fick veta sen(!) eftermiddag dagen innan jag skulle på en sista fika att det ändå inte kunde bli något. Sedan försökte de ordna upp det under dagen ändå, men nej. Sökte några andra jobb under fredagen men har väl inga jätteförhoppningar.

Det är så surt när jag har arbetslivserfarenhet, har viss utbildning, har referenser som tveklöst säger att jag är en skitbra kollega, jag har varit på massor av intervjuer och fått höra att de som intervjuar tycker om mig ordentligt och ÄNDÅ leder det ingenstans. Och jag är ändå inte extremt kräsen med vilken typ av jobb jag söker, det enda jag är kräsen med är arbetsvillkor och arbetsmiljö, annars är jag öppen för att testa lite vad som.
Kan du inte utbilda dig vidare då? Inom de områden där du sökt jobb senaste tiden.
 
Kan du inte utbilda dig vidare då? Inom de områden där du sökt jobb senaste tiden.
Det var det jag gjorde under våren. Sa upp mig från förra jobbet (men är kvar som timmis) förra hösten, pluggade hela våren och sökte jobb där den kompetensen efterfrågades. Det är då jag kommit på flertalet intervjuer. Men ja, det räcker inte tydligen.

Hade jag haft något specifikt drömyrke hade jag väl kanske kunnat utbilda mig mer, men jag har ingen aning. Jag vill bara ha en fungerande vardag, ett jobb som fungerar och ger mig en lön som går att leva på och arbetsuppgifter som inte dödar mig varken psykiskt eller mentalt.
 
Suckar över att det känns så extremt mycket måndag.
Och inte finns det tillräckligt att göra på jobbet (där jag ä då inte trivs) för att dagen ska gå fort.
Och att det är så mycket vårdkontakter/besök nu.
Någon gång snart måste det väl vara min tur att få lite mer flyt. Hoppas jag
 
IMG_20220912_113411.webp

Det är måndag hälsar Trule ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
36 031
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 738
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp