Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste ju kännas som det kvittar när du först fick jobbet, usch vad jag blev besviken för din skull! =(Sitter i soffan och äter frukost. Har massor av saker jag borde göra idag. Får försöka ordna åtminstone något av det. Typ jobbsök. Yay.
Åh inte mysigt, vet själv problemet =/.Åt för mycket proteinbars och drack för mycket läsk igår så
Kunde somna om sen.Vaknade av uppstötningar inatt. Bläh. Fick äta flera bananer och mycket Novalucol.
Funderar just nu på att kolla efter fynd på Ulla Popken, de har rea tror jag.
Verkligen... Fick veta sen(!) eftermiddag dagen innan jag skulle på en sista fika att det ändå inte kunde bli något. Sedan försökte de ordna upp det under dagen ändå, men nej. Sökte några andra jobb under fredagen men har väl inga jätteförhoppningar.Det måste ju kännas som det kvittar när du först fick jobbet, usch vad jag blev besviken för din skull! =(
Kan du inte utbilda dig vidare då? Inom de områden där du sökt jobb senaste tiden.Verkligen... Fick veta sen(!) eftermiddag dagen innan jag skulle på en sista fika att det ändå inte kunde bli något. Sedan försökte de ordna upp det under dagen ändå, men nej. Sökte några andra jobb under fredagen men har väl inga jätteförhoppningar.
Det är så surt när jag har arbetslivserfarenhet, har viss utbildning, har referenser som tveklöst säger att jag är en skitbra kollega, jag har varit på massor av intervjuer och fått höra att de som intervjuar tycker om mig ordentligt och ÄNDÅ leder det ingenstans. Och jag är ändå inte extremt kräsen med vilken typ av jobb jag söker, det enda jag är kräsen med är arbetsvillkor och arbetsmiljö, annars är jag öppen för att testa lite vad som.
Det var det jag gjorde under våren. Sa upp mig från förra jobbet (men är kvar som timmis) förra hösten, pluggade hela våren och sökte jobb där den kompetensen efterfrågades. Det är då jag kommit på flertalet intervjuer. Men ja, det räcker inte tydligen.Kan du inte utbilda dig vidare då? Inom de områden där du sökt jobb senaste tiden.
Det låter som en dyr verkstad?Bilen på service och nya bromsar. Nästan 10k fattigare..
GAH!
Märkesverkstad och full hybridservice + nya bromsar. Men jag håller med, det är dyrt.Det låter som en dyr verkstad?