Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken fin vän du ärHar lämnat kompisen hemma hos sig och sitter nu och äter havregrynsgröt.
Hon messade i går att hon var i ett hål, så jag åkte och hämtade henne. (det är vårt kodord för när man är riktigt nere och behöver den andra exakt precis nu).
Förklarade att jag hade fått ohyra i köket varpå hon fick någon form av terminator look i ögonen och helt ägnade sig åt sanering i går tills hon toksomnade på soffan
Hon fick sova kvar och vi hade en mysig söndag och hon känner sig bättre.
Fint ❤Har lämnat kompisen hemma hos sig och sitter nu och äter havregrynsgröt.
Hon messade i går att hon var i ett hål, så jag åkte och hämtade henne. (det är vårt kodord för när man är riktigt nere och behöver den andra exakt precis nu).
Förklarade att jag hade fått ohyra i köket varpå hon fick någon form av terminator look i ögonen och helt ägnade sig åt sanering i går tills hon toksomnade på soffan
Hon fick sova kvar och vi hade en mysig söndag och hon känner sig bättre.
Sent svar men vi har laddat upp med plockmat. Chark, ost, grönsaker i munsbitar, dipp, oliver, nötterSka ni äta något särskilt gott och vad?
Gott! Vi körde liknande sist . I år ska sambon äta kräftor och öl och jag chokladpudding toppad med frukt (banan, clementin och passionsfrukt) och Somersby sparkling secco .Sent svar men vi har laddat upp med plockmat. Chark, ost, grönsaker i munsbitar, dipp, oliver, nötter
Det låter inte illa det heller! Tror det kommer bli en lång natt innan det är klart så bäst att vara förbereddGott! Vi körde liknande sist . I år ska sambon äta kräftor och öl och jag chokladpudding toppad med frukt (banan, clementin och passionsfrukt) och Somersby sparkling secco .