Har sovit middag 2 timmar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna för bra besked och snabb bättringHittills oidentifierbart strul med min hälsa, fick ta en liten åktur till akuten. Ligger och väntar nu. Alla har varit väldigt snälla.
Tack snälla!Håller tummarna för bra besked och snabb bättring
Men oj! Hoppas du får bra hjälp och att allt går bra. ❤Hittills oidentifierbart strul med min hälsa, fick ta en liten åktur till akuten. Ligger och väntar nu. Alla har varit väldigt snälla.
Hittills oidentifierbart strul med min hälsa, fick ta en liten åktur till akuten. Ligger och väntar nu. Alla har varit väldigt snälla.
Krya! Hoppas det är något identifierbart som du kan få fin hjälp med.Hittills oidentifierbart strul med min hälsa, fick ta en liten åktur till akuten. Ligger och väntar nu. Alla har varit väldigt snälla.
Och @Nytant.Krya! Hoppas det är något identifierbart som du kan få fin hjälp med.
Jag mötte något liknande öde. Covidläkaren ba ”du har inte funderat på att söka akut för det här?” och pekade med hela handen mot akuten. Har fått vänta en del så räknar med att det är lugnt.
TackOch @Nytant.
Krya på er båda två.
Tack! Och detsammaKrya! Hoppas det är något identifierbart som du kan få fin hjälp med.
Jag mötte något liknande öde. Covidläkaren ba ”du har inte funderat på att söka akut för det här?” och pekade med hela handen mot akuten. Har fått vänta en del så räknar med att det är lugnt.
Krya !Hittills oidentifierbart strul med min hälsa, fick ta en liten åktur till akuten. Ligger och väntar nu. Alla har varit väldigt snälla.
Krya på dig medKrya! Hoppas det är något identifierbart som du kan få fin hjälp med.