Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska försöka sova igen om en stund men när jag ändå inte kunde sova slog jag in ett paket till systerdotter som snart fyller år :love: Köpt en pysselbok med hennes favorit figurer. Jag kommer troligtvis aldrig själv få några barn, delvis självvalt men just för denna lilla kloka tjej känner jag så mkt kärlek. Jag har ett helt gäng syskonbarn men på något sätt har vi ett speciellt band till varandra :heart

Gått igenom det två första seminarium uppgifterna, den ena är ju att läsa en roman så ska läsa om mig äger ingen. Läste den för ganska många år sedan nu och den tog hårt på mig då.
 
Lika delar blöt och svettig? efter 5,3 km med tempointervaller.
Ute är det lika mörkt som det känns inuti.
Men luften är härlig och om man tänker eter så finns det många fina människor som kommer fortsätta jobba för att Sverige ska vara ett land med omtanke och värme.
Kram på alla er!
0CDF9712-764C-4EA5-A8BC-32816A368FC6.webp
 
Om en ska söka lägenhet och de vill ha kontaktuppgifter till arbete, mejl plus telefon. Är det okej att ge chefens kontaktuppgifter då? Vi har ingen växel och uppgifterna finns på våran hemsida...
 
Och @Nytant.
Krya på er båda två.

Tack! Och detsamma ☺️

Vi lyckades inte komma fram till vad det var men däremot utesluta allt allvarligt så långt möjligt. Så jag har fått åka hem igen.

Hoppas du får komma till snart!

Krya på dig med 🥰
Tack! :heart Livet blev mycket trevligare av att få bort vätskan runt lungorna.

Hoppas på fortsatt bättring och full support av dina söta fyrbenta sjuk-gudar @Nytant
 
Sitter i sängen eftersom det är kallt typ överallt nu. Och snart ska jag till jobbet för att sitta på moppe i några timmar i ösregn...

MEN igår fick jag massor av jättegott fikabröd av en fd granne som jobbar i en butik som säljer sådant. Han berättade att allt skulle behöva slängas om det inte blev sålt innan dagens slut, så när jag kvällsrastade hundarna förbi hans arbetsplats precis innan de stängde så fick jag med mig allt som inte var sålt. Därför är nu min frys full av gott fika och efter jobbet idag tänker jag krypa ner under en filt i soffan, äta någon god bulle och dricka te. Det ser jag fram emot.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
36 677
Senast: Scata
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 742
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp