Min bror och hans flickvän har blivit sjuka, så dom kan inte komma på födelsedagsmiddag ikväll hade sett fram emot att träffas, men vi får ses längre fram istället. Måste bara ringa restaurangen och meddela att vi blir färre personer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dr Google sa väl att det är cancer?Funderar på om någon annan haft segdragna ögonlocksryckningar efter covid. Undrar vad fasen som gjort den muskeln överaktiv.
Google ger inget forskningsevidens för samband med just det.
Nä. Faktiskt att det i majoriteten är ofarligt och går över inom ett par eller några veckor. Jag kollade som sagt forskningsevidens och seriösa källor som tex infonfrån ett ögonsjukhus .Dr Google sa väl att det är cancer?
Stress?Funderar på om någon annan haft segdragna ögonlocksryckningar efter covid. Undrar vad fasen som gjort den muskeln överaktiv.
Google ger inget forskningsevidens för samband med just det.
Jag får sånt när jag är stressad, fast det såklart bara är en anekdot.Stress?
Har hänt mig medJag får sånt när jag är stressad, fast det såklart bara är en anekdot.
Gärna mitt i ett möte just när man sitter och håller ögonkontakt med nåt högdjur och ska lägga fram sina allra vassaste argumentHar hänt mig med