Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tuttarna är som handbollar
Och lika hårda.
Bortskänkes gärna
Får ju inte plats i bhn längre
Hata pms
Varför lägga din energi ? Ja jo släkting men lägg din energi på något bättreOm man har sen i morse bråkat med sin släkting om mycket,
så den sista saken han sickar till mig.
"du är så töntig att du respekterar andras pronomen"
JA det gör jag, Jag respekterar vad andra är!
Sen blockade han mig!
Varför har du henne inte hemma? Kanske missat detAlltså katten och hennes långsamtblinkar så fort jag tittar på henne. Kärlek
Du har rättVarför lägga din energi ? Ja jo släkting men lägg din energi på något bättre
Snabbmakaroner med bacontärningar ärFunderar på att göra det extremt lätt (om än onyttigt) och köra snabbmakaroner med grillkorv.
GMM är faktiskt aldrig fell!Tänker strunta i tentamens-hetsen en stund och vika tvätt och kolla på GMM istället
Too much information...Tuttarna är som handbollar
Och lika hårda.
Bortskänkes gärna
Hata pms
Tittat på uppdrag granskning om Robin. Mår lite illa. Jag träffade dem dagen innan, känns sjukt surrealistiskt att tänka på nu.
Jag körde post där och växlade ibland några ord med de som bodde och jobbade där.
Ja det är fruktansvärt att det gick som det gjorde.. för alla inblandade.Kollar också på det nu! Berör verkligen
Asjobbigt, inte alls för mycket info.Tuttarna är som handbollar
Och lika hårda.
Bortskänkes gärna
Hata pms