Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funkar dåligt när man kör post inne i ett samhälle. ;)
Dessutom saknar postbilen bakdörr.

Nu kör jag inte post längre utan har ett jobb med stadig tillgång till toalett
Funkar dåligt när man kör post inne i ett samhälle. ;)
Dessutom saknar postbilen bakdörr.

Nu kör jag inte post längre utan har ett jobb med stadig tillgång till toalett.
Portapotti i postbilarna!!!
 
Mycket negativa tankar och ork.
En positiv sak är dock skollunchen! Heja.
F5434765-DE35-4777-86B5-1C6E82C85FBA.webp
 
Såklart! Om det är någon tröst så verkar det vanligare med det där som något övergående än att det stannar (eller tilltar). Hoppas du hittar någon som lyssnar. Tror många blir viftade med just sådana där symptom som kan verka mest bara konstiga eller irriterande utifrån. Med lite inlevelseförmåga går det ju att komma fram till att det stör, särskilt om det kommer ihop med ansträngningsutlösta bakslag (då är det skitdumt med kroppsdelar som anstränger sig på eget bevåg).

Edit: och såklart viftas besvär som vården inte kan hjälpa med oftare än där det finns grejer att göra, som samtal i en annan tråd var inne på ganska nyss.
Tack!
Jag jag väljer också att tro att de kommer gå över eftersom det inte tilltagit med tiden. Men det är enerverande.
 
Jag har i dag haft min första dag på den ena av mina två nya verksamheter som jag bossar runt på. Helt otippat blev jag problemlösare på ett mysterium med en mystisk fågel som dykt upp de senaste dagarna och som inte riktigt uppförde sig som en vanlig vild fågel.

Jag blev extra misstänksam när hen spatserade in i köket i morse för att se om de vankades något gott.

Möt min kompis, den heliga ibisen, som troligtvis rymt från ett lokalt fågel-zoo!

Jag är i full gång med att ta reda på vem hen är och var hen hör hemma 😅.

Det är nog tur att fågeln inte vet att den flyttat in på gårdsplanen hos ett slakteri 🤣.
 

Bifogade filer

  • C2579AFF-0475-48AB-8449-3C93C27CBA31.webp
    C2579AFF-0475-48AB-8449-3C93C27CBA31.webp
    505,7 KB · Visningar: 70
Om man har sen i morse bråkat med sin släkting om mycket,
så den sista saken han sickar till mig.
"du är så töntig att du respekterar andras pronomen"
JA det gör jag, Jag respekterar vad andra är!
Sen blockade han mig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 217
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp