Har du skaffat hund?Hellre duscha än torka skithögar och kisspölar
Han är söt när han sover.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du skaffat hund?Hellre duscha än torka skithögar och kisspölar
Han är söt när han sover.
Inga människor som bor i träden häromkring vad jag vetHur du skriver män'cha
Jag trodde att jag läste om en människomamma med tillhörande barn ända till jag kom till meningen "Vad heter de?" och hinner tänka Vaddå???
Läser vidare och inser att du skriver om fåglar...
Jag var också övertygad om att det var människor i trädetInga människor som bor i träden häromkring vad jag vet
Precis så luktade min omplacering innan vi fick ordning på magen. Han åt för fort och han tuggade inte maten. Men när vi började blötlägga hans mat + att ättakten minskade (han tuggar nu) så började magen fungera som den ska.Han fiser illa också
Nu är han torr och luktar inte så mycket längre. Men har man honom i knäet så luktar han obehagligt. Så har ingen av mina stora hundar luktat.
Japp. Jag har längtat. Har varit utan hund för länge.Har du skaffat hund?
underbara hundar. Saknar min med ibland faktiskt. Lycka till med den lilla.Japp. Jag har längtat. Har varit utan hund för länge.
Men det är en ny erfarenhet att ha en liten reaktiv papillonhanne när man varit van vid stora glada flattar helt utan rädslor. Det är en del jobb.....
Är det alltid du som ska köra?Nu ska jag gå upp och arbeta lite till. Bara tre timmar kvar (Dock är det urtråkigt att köra till och från Röstånga. Tack tingsrätten för det )
Hur gammal är han och hur länge har du haft honom?Japp. Jag har längtat. Har varit utan hund för länge.
Men det är en ny erfarenhet att ha en liten reaktiv papillonhanne när man varit van vid stora glada flattar helt utan rädslor. Det är en del jobb.....
Har du också papillon ? Eller haft?underbara hundar. Saknar min med ibland faktiskt. Lycka till med den lilla.
Jå!! Saknar faktiskt min kille då och då. Men svårt att hitta några fina tycker jag. Har letat, men tar gärna emot tips via PM.Har du också papillon ? Eller haft?
Jag kan lova att det blir jag med, irriterad på min pappa alltså.Jag blir riktigt irriterad på din pappa faktiskt, jag tycker han som förälder och vuxen är den som borde säga ifrån när hennes släkt, och hon med för den delen, kränker er. Hur kan han låta dem prata så om och till er?
TackStor stor styrkekram Den där släkten verkar så korkade, taktlösa och själviska
Vill typ åka till deras hus, smälla upp dörren och fråga vad i de håller på med
Du verkar ha lite distans till det hela i alla fall, hoppas du kan fortsätta ha det. Se dem som en korkad taktlös sketch eller parodi och ta inte åt dig! Det är ju så jag försöker/försökte göra med mitt korkade jobb och det hjälpte mycket, även om det i bland var omöjligt och man bara blev ledsen och frustrerad.
Önskar att din pappa skulle vakna upp och inse hur sjukt otrevliga familjen taktlös är.
Är det alltid du som ska köra?
Jag också!Jag var också övertygad om att det var människor i trädet