Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han fiser illa också :D

Nu är han torr och luktar inte så mycket längre. Men har man honom i knäet så luktar han obehagligt. Så har ingen av mina stora hundar luktat.
Precis så luktade min omplacering innan vi fick ordning på magen. Han åt för fort och han tuggade inte maten. Men när vi började blötlägga hans mat + att ättakten minskade (han tuggar nu) så började magen fungera som den ska.
Blötäckelfisarna och lukten som satt "i huden" försvann.
Så visst är det magrelaterat allt 🙁
 
Japp. Jag har längtat. Har varit utan hund för länge.
Men det är en ny erfarenhet att ha en liten reaktiv papillonhanne när man varit van vid stora glada flattar helt utan rädslor. Det är en del jobb.....
underbara hundar. Saknar min med ibland faktiskt. Lycka till med den lilla.
 
Jag blir riktigt irriterad på din pappa faktiskt, jag tycker han som förälder och vuxen är den som borde säga ifrån när hennes släkt, och hon med för den delen, kränker er. Hur kan han låta dem prata så om och till er?
Jag kan lova att det blir jag med, irriterad på min pappa alltså.

Jag har ingen aning om hur de tänker och varför ingen säger ifrån. En av dem sa tex "men du har ju för fan damp!" till en annan (som högst troligast har ADHD). Varför inte säga ADHD, som det faktiskt heter?

Jag tycker att det är dags för hela den släkten att växa upp och börja bete sig som folk. Alternativt så har de någon jargong jag (och många här på buke?) inte förstår mig på.

Pappas tjej tyckte också att det skulle vara roligt att ge barnet initialerna ADHD. Dvs, förnamn på A, mellannamn på D, efternamn på H och D (vårat och hennes efternamn börjar på H och D).

Ett annat alternativ var att de skulle ta några av pappas tjejs syskons namn och sätta ihop. Detta skulle då bilda initialerna ADHD och där kom ett syskon till in - nämligen hen som eventuellt har ADHD. Men alltså, VARFÖR vill man ens ge sitt barn de initialerna? Så jävla kul är det väl ändå inte med ADHD? O_o

Stor stor styrkekram :heart Den där släkten verkar så korkade, taktlösa och själviska :eek:
Vill typ åka till deras hus, smälla upp dörren och fråga vad i :devil: de håller på med :rage:

Du verkar ha lite distans till det hela i alla fall, hoppas du kan fortsätta ha det. Se dem som en korkad taktlös sketch eller parodi och ta inte åt dig! Det är ju så jag försöker/försökte göra med mitt korkade jobb och det hjälpte mycket, även om det i bland var omöjligt och man bara blev ledsen och frustrerad.

Önskar att din pappa skulle vakna upp och inse hur sjukt otrevliga familjen taktlös är. :meh:
Tack :heart

Mm men minst sagt! Och ja verkligen, men annars kan man alltid sluta spela tråkig och spela med i den där fantasi-världesbilden och bli en del av gänget :up: (varför man nu skulle vilja det?!)

Haha, ja men gör det! I så fall får du lova att livestreama så att vi på buke kan se alltihopa! Jag kan PMa adressen :devil: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 373
· Visningar
38 260
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 271
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp