Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var är det där regnet de lovade? Det tänker väl inte komma i morgon?
Lugn i stormen. Lugn i stormen. Måste passera mig förstSkicka gärna regnet söderöver
Det luktar blöt hund.
Visste inte att en liten papillon kunde lukta så mycket
Vi promenerade i duggregnet och när vi kom hem släppte jag honom och gick till pannrummet. Det gjorde han också. Han fick ett tokryck och gnuggade huvudet på golvet där och rullade. Efter det var han inte längre vit och röd. Sean drog han järnet ut i trädgårdslandet och körde några varv.
Han fick besöka duschen. Nu ligger det en trött blöt hög i köket och sover.
Hela hunden luktar illa.What? Jag är jättekänslig mot hundlukt. Jag tycker det är en mkt motbjudande lukt. Ingen av mina har luktat hund.
Toking med pappirally känns dock igen. De är så söta när de fräser runt! ❤
Enda gångerna Professorn luktade illa var om han rullat sig i något najsigt.What? Jag är jättekänslig mot hundlukt. Jag tycker det är en mkt motbjudande lukt. Ingen av mina har luktat hund.
Torking med pappirally känns dock igen. De är så söta när de fräser runt! ❤
Hur du skriver män'chaJobbat på kontoret och fick se när en mamma hoppade ner från trädet utanför och unge efter unge efter !!
Lite svårt att koncentrera sig efter det och jag fick filmat färden (något mödosamt pga var tvungen att hålla i Jinns som verkade vilja hoppa ut genom fönstret).
Sååå små och snattriga
Vad heter de? Svart huvud. Påminner om änder men de är någonting annat.
De gjorde min dag verkligen!