Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag saknar *wow* för båda bilderna!Uttrycket "nära ögat" har fått en verklig betydelse
Jag saknar *wow* för båda bilderna!
Hur olika det kan vara...... Idag tänkte jag ta vinterjackan igen. Det är KALLT, och jag ska vara ute som rastvärd en halvtimme idag. Ikväll lär vi få försöka komma ihåg att täcka känsliga växter igen, för det ska (enligt prognos) bli nere på nollan i natt. Fast då blir det nästan säkert några minusgrader här......I dag var det 30*C har. Klockan ar nastan 8 pa kvallen och det ar fortfarande over 25*C. Nu ar dock solen pa vag ner och det blir svalara fort. Vi kor just nu AC for att dra ner temperaturen innan det ar sang dags. Tack och lov sa blir det betydligt svalare i morgon och resten av veckan sa vi kan sova med oppet fonster igen.
I dag nar jag korde till stallet konstaterade jag att det i allafall ar forsommar har nu. Forsythian blommar i alla diken (vaxer vilt har) och rhododendron och Azalea blommar overallt (Rhododendron traden aldeles sarskilt). Det ar himla fint har sa har ars.