Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar stöka undan natten och förbereda för de som ska lösa av mig. Snart dags att åka hem till odjuren och sen ska jag åka och bada efter jag vilat lite. Måste komma ihåg att ringa veterinären för pållarnas vaccinationer men jag har en lååång lista som jag skrivit ihop på saker jag ska fixa i veckan om jag hinner så det är bara att bocka av eftersom.
 
Det har varit ner på -1 inatt, det sjönk snabbt igår kväll så det var skönt att jag hade eldat. Det ska tydligen vara minusgrader den här natten också men det borde inte vara någon fara för äpplena och krikonen, de har inte börjat blomma ännu.
Här ska det vara -1 eller 0 tre nätter i rad och här blommor allt för fullt :( hoppas verkligen det inte blir så kallt :crazy:
 
Jag känner mig allmänt hopplös efter gårdagskvällens hopplösa, ansvarslösa och förvirrande meddelande från premiärministern..

Sitter fast som gäst hos vänner då jag kom tillbaka till UK 2 dagar innan lockdown och ej kunnat skaffa lägenhet - fundersr nu på om det är värt att flytta tbaka till London eller om jag ska försöka smuggla mig själv till typ Norge istället...
 
Denna vecka har jag en sista intervju i rekryteringsprocessen som jag är i, och får sannolikt besked i slutet av veckan. Längtar efter beskedet oavsett vad det blir så jag vet vad jag ska fokusera på framöver, men givetvis hoppas jag på ett positivt besked. Det skulle också innebära att jag kan ta ut alla 6 veckors semester på rad i sommar, och det skulle vara SÅ skönt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 377
· Visningar
38 441
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 277
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp