Haha is i versaler tänker jag på Isis
Nej fan då hade inte jag heller vågat gå ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha is i versaler tänker jag på Isis
Denna vecka har jag en sista intervju i rekryteringsprocessen som jag är i, och får sannolikt besked i slutet av veckan. Längtar efter beskedet oavsett vad det blir så jag vet vad jag ska fokusera på framöver, men givetvis hoppas jag på ett positivt besked. Det skulle också innebära att jag kan ta ut alla 6 veckors semester på rad i sommar, och det skulle vara SÅ skönt.
Jag vaknade precis.
Hade nästan sett fram emot att vara arbetslös och så vaknade jag till ett jobberbjudande Dagens i-landsproblem. Men har nog parerat detta hjälpligt
Haha, varför ser jag framför mig hur du duckar och svirlar som i laserdome? Hoppas det blir det bästa av två världar!
Aj jävlar @LadyCovergirl !
Det där svullna på armen kanske du borde koll upp?
Sysslar med städning som ångesthantering, haha. Mamma hade säkert varit stolt! Eller nej förresten, den galenpannan verkade tycka om att stryka på riktigt, städa var nog mer ett nödvändigt ont. Och strykandet mer en hobby än ångesthantering. Okej, jag är kanske inte min mammas dotter ändå.
Insåg att jag nog inte använt ett strykjärn på säkert tio år, haha.Jag är definitivt min mors dotter i det avseendet... jag hatar att städa och stryka
Insåg att jag nog inte använt ett strykjärn på säkert tio år, haha.
Håller med om det, men den snortajta passformen jag föredrar på det mesta så är det sällan ett bekymmerDet har tyvärr jag... man går inte på begravning med skrynkliga kläder.
Jag tog fram strykjärnet hemma för att stryka barnets pärlplattor. Barnet tittade storögt på mig och utbrast "har vi ett strykjärn?! ". Det säger väl lite om hur ofta jag stryker sakerInsåg att jag nog inte använt ett strykjärn på säkert tio år, haha.
Sysslar med städning som ångesthantering, haha. Mamma hade säkert varit stolt! Eller nej förresten, den galenpannan verkade tycka om att stryka på riktigt, städa var nog mer ett nödvändigt ont. Och strykandet mer en hobby än ångesthantering. Okej, jag är kanske inte min mammas dotter ändå.
Har fått ett par frågor som man ska svara på efter urvalsprovet imorgon och ett av dem är en fråga om vad som motiverar mig till att läsa utbildningen. Och mitt brutala svar är ju egentligen bättre lön Känns lite riskabelt att svara det men man ska väl vara ärlig..