Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Denna vecka har jag en sista intervju i rekryteringsprocessen som jag är i, och får sannolikt besked i slutet av veckan. Längtar efter beskedet oavsett vad det blir så jag vet vad jag ska fokusera på framöver, men givetvis hoppas jag på ett positivt besked. Det skulle också innebära att jag kan ta ut alla 6 veckors semester på rad i sommar, och det skulle vara SÅ skönt.

Så roligt, hoppas det går vägen!
 
Haha, varför ser jag framför mig hur du duckar och svirlar som i laserdome? :D Hoppas det blir det bästa av två världar!

Körde mer:

ABD8242F-276C-43D4-8618-8BBE6382E47D.gif
 
Har hittills varit och pekat med hela handen åt elektrikerna var jag vill ha elen i köket, beställt ett fördelarskåp med lucka och skåpgenomföring. Mycket intressant när man bara har en svag aning om vad det är man ska ha och hoppas på att det blir rätt. :rofl:
Nu sitter jag och försöker få Hirdmans genusteori att passa in i min undersökning eller snarare ställer min undersökning mot hennes teori och konstaterar att de inte alls uppför sig som hon säger. ;)
 
Mycket på jobbet, mamma är helt slutkörd och jag försöker hjälpa till.
Idag har hon åkt för att avliva min pappas hund... pappa sitter på korttids nu och vi får inte träffa honom men har pratat med honom i telefon så han förstår att vi behövde låta hunden somna in :heart
 
Har fått ett par frågor som man ska svara på efter urvalsprovet imorgon och ett av dem är en fråga om vad som motiverar mig till att läsa utbildningen. Och mitt brutala svar är ju egentligen bättre lön :rofl:🤔 Känns lite riskabelt att svara det men man ska väl vara ärlig..
 
Sysslar med städning som ångesthantering, haha. Mamma hade säkert varit stolt! Eller nej förresten, den galenpannan verkade tycka om att stryka på riktigt, städa var nog mer ett nödvändigt ont. Och strykandet mer en hobby än ångesthantering. Okej, jag är kanske inte min mammas dotter ändå. :D
 
Sysslar med städning som ångesthantering, haha. Mamma hade säkert varit stolt! Eller nej förresten, den galenpannan verkade tycka om att stryka på riktigt, städa var nog mer ett nödvändigt ont. Och strykandet mer en hobby än ångesthantering. Okej, jag är kanske inte min mammas dotter ändå. :D

Jag är definitivt min mors dotter i det avseendet... jag hatar att städa och stryka :angel: :D
 
Har fått ett par frågor som man ska svara på efter urvalsprovet imorgon och ett av dem är en fråga om vad som motiverar mig till att läsa utbildningen. Och mitt brutala svar är ju egentligen bättre lön :rofl:🤔 Känns lite riskabelt att svara det men man ska väl vara ärlig..

Lönen spelar självklart in för de flesta men jag hade undvikit det svaret. Finns det inget i utbildningen i sig som intresserar dig? Måste vara svårt att gå igenom en hel utbildning med den inställningen, motivationsmässigt? Jag har aldrig testat men har ett par kompisar som gjort det och de hoppade rätt snart av och började på ngt de var mer genuint intresserade av.
Nu vet jag inte hur svårighetsgraden är på utbildningen men även om jag rent teoretiskt troligen skulle kunna traggla mig igenom typ juristlinjen hade jag aldrig orkat om inte drivet och intresset funnits där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 381
· Visningar
38 600
Senast: lil-sis
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 277
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp