Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör det ! Vi kom precis in från promenad och det känns otroligt bra efteråt ! Det var i och för sig inte så hiskeligt hemskt under promenaden heller. Lite duggregn och "tunggått", men det kunde absolut ha varit värre. Det regnade och blåste bra mycket värre förut!Dricker en kopp te och funderar på om jag ska trotsa vädret och ta en promenad. Känner mig lite nedsutten
Håller på att krypa ur skinnet pga grovt understimulerad. Vi har varit sjuka sedan nyår. Hunden har rastats hemma (vi har en enorm tomt). Jag har knappt tränat, än mindre jobbat. Måste jag sjuka mig från morgondagens nattpass tror jag att jag blir galen. Måste ut ur huset och få miljöombyte samt mental stimulans NU!
Pulsade tre km i snön, det känns bra nu!Gör det ! Vi kom precis in från promenad och det känns otroligt bra efteråt ! Det var i och för sig inte så hiskeligt hemskt under promenaden heller. Lite duggregn och "tunggått", men det kunde absolut ha varit värre. Det regnade och blåste bra mycket värre förut!