Allt prat om badrum i renoveringstråden fick mig att inse att jag nog behöver städa mitt.... Så efter att jag har varit ute hos hästarna får det nog bli lite badrums-TLC (TLC=tender loving care. Bäst att specificera förkortningar numera !)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du då? Jag förväntas komma till jobbet varje dag. Om det blir någon riktig kris och förskolan stänger är det ju i sådana fall arbetsgivaren som meddelar att vi inte ska komma. Jag har inte ett sådant arbete som går att utföra hemifrån.Tänker att det är viktigare att du kan ta dig till jobbet.
Ingen aning, har aldrig gjort det. Men chefen brukar inte neka. Kanske om alla i enheten gör samma sak. Tror hon har överseende med oss som pendlar lite längre.Låter ju bra men kan ni bara göra det med sådär kort varsel? Jag vet inte om det skulle godkännas på mitt jobb. Eller jo kanske… men ändå.
Svårt att förklara hur jag menar.Hur menar du då? Jag förväntas komma till jobbet varje dag. Om det blir någon riktig kris och förskolan stänger är det ju i sådana fall arbetsgivaren som meddelar att vi inte ska komma. Jag har inte ett sådant arbete som går att utföra hemifrån.