Vad gör vi? Del CCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista lediga dagen! Kaffedags och röja undan lite! Här verkar det inte bli snö föränn ikväll och sen under morgondagen.

Alla blev nog lite uppskrämda av SMHIs varningar i media. Hundkursen ikväll varnade för att ev. ställa in.

Tittar jag på prognosen ska det bli 3 mm nederbörd idag och 12 imorgon. Inte speciellt blåsigt heller.
Det går nog bra :)
Kan släppa vedpaniken

Alla blev nog lite uppskrämda av SMHIs varningar i media. Hundkursen ikväll varnade för att ev. ställa in.

Tittar jag på prognosen ska det bli 3 mm nederbörd idag och 12 imorgon. Inte speciellt blåsigt heller.
Det går nog bra :)
Kan släppa vedpaniken
Tycker det är bra att varningar tas på allvar. Annars blir det väl som vid katastrofen på E22 där trafikanter i mångt och mycket har anklagats för att inte ha tagit varningar på allvar. Om man inte måste ut och köra när det varnas är det väl bäst att låta bli, tänker jag.

Jag tänkte inte ens på att ta med datorn hem i fredags, så måste till jobbet imorgon. Eller är det fara för mitt och andras liv, då får jag väl ta ledigt. Så viktigt är inte mitt jobb
Jag gick ju hem på ledighet redan 16/12 och hade inte en tanke på att ta med datorn. Hade varit bra att ha den hemma, om det blir så uschligt imorgon som varningen säger..
Tänker likadant som du, är det för jäkligt tar jag en semesterdag. De klarar sig utan mig en dag till.

Jag gick ju hem på ledighet redan 16/12 och hade inte en tanke på att ta med datorn. Hade varit bra att ha den hemma, om det blir så uschligt imorgon som varningen säger..
Tänker likadant som du, är det för jäkligt tar jag en semesterdag. De klarar sig utan mig en dag till.
Låter ju bra men kan ni bara göra det med sådär kort varsel? Jag vet inte om det skulle godkännas på mitt jobb. Eller jo kanske… men ändå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse!
90 91 92
Svar
1 832
· Visningar
53 797
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 074
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 658
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 607
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka