Vad gör vi? Del CCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjorde sällskap med en stallkompis ut på promenad med guldhästen i det underbara vintervädret 😍. Menä även om det är jobbigare att gå påbyltad, i skogen och snö så får det faen vara nån måtta på hur jobbigt det får lov att vara! (Skönt och välbehövligt!). Så efter att ha fixat stallet medan sambon körde snö, blev det tabberas på julgottet 😅; sista glöggen (så gott efter att ha varit ute I kylan), pepparkakorna och lussekatterna innan nyttigare kost väntar igen 💪. Börjar iaf bra med att sambon följde med och handla lite innan insläpp av pållan; jag sneglade inte ens mot godiset och till kvällsfika blev det vaniljkvarg och fruktsallad ✌️👌.

Puh, städningen blev gjord till slut och gud vad skönt det känns! Tänk att det ska vara så svårt att komma igång trots att man vet hur bra det känns både under tiden man städar och efteråt... Nu lite slappande i soffan innan läggdags, ska sätta mig och lägga lite pussel en sväng också hade jag tänkt :)

Ligger i sängen och har svårt att sova. Åt godis lite för sent, sambon snarkar och barnen ovanför har väsnats i en timme nu. För en halvtimme sedan trodde jag de höll på att lägga sig, jag trodde visst fel. Nu skäller en annan grannes hund också.

Önskar att jag hade lagt mig tidigare när det var lugnt. Imorgon jobbar jag från öppning till stängning igen. Sedan semester.

1736142350389.webp

Vaknar upp till det här. :nailbiting:😱

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse!
90 91 92
Svar
1 835
· Visningar
53 947
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 074
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 658
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 607
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka