Letar inredning på Tradera. Har blivit inspirerad av att faktiskt bo in mig lite mer här hemma, hoppas det håller i sig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad söker du?Letar inredning på Tradera. Har blivit inspirerad av att faktiskt bo in mig lite mer här hemma, hoppas det håller i sig!
Har du hämtat Björn?Borde verkligen packa upp, men är helt slut så får nog avvakta tills imorgon. Men lyckats fått i mig mat i alla fall.
Nä, ska göra det imorgon. Ingen rolig väg att köra i mörker dit. Men snaaaart är han hemma iaf.Har du hämtat Björn?![]()
Just nu söker jag främst belysning av olika slag. Insåg att det var så mysigt med att ha adventsstjärnor uppe, så jag skulle vilja ha lite mindre fönsterlampor.Vad söker du?![]()
Då kanske vi gick förbi varandra, för jag var med där en sväng i eftermiddagPå väg till Ullared. Har en liten shoppinglista, är inte så mycket vi behöver.
Ska bo på hotell igen. Med både middagsbuffé och frukost. Najs!
Jouren borde ju komma å hjälpa oavsett?Röd dag imorgon så får stå på en pall och duscha sen
Vill inte stå i avloppsvatten
Nope får inte ringa jouren. De får inte skicka ut nån utan lov från kommunen och ingen jobbar nuJouren borde ju komma å hjälpa oavsett?
Låter ju helt galet och inte helt rätt!Nope får inte ringa jouren. De får inte skicka ut nån utan lov från kommunen och ingen jobbar nu
Varför betalar man för jour då?Nope får inte ringa jouren. De får inte skicka ut nån utan lov från kommunen och ingen jobbar nu