Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur fastnade ni i en biltvätt ??Sitter fast i en biltvätt. Har ringt efter assistans men det kunde ta en stund innan de kom...
Nu är vi hemma igen och det var riktigt mysigt i skogen. Men det blev kallt om näbben på slutet och när jag kom hem så visar tempen på -15 - brrrrr.
Nu har jag kokat mitt kaffe och tagit fram pepparkakor extra gott när man är lite frusen
Vi körde in, den stängde framför och bakom men startade inte tvätten. Vi kom inte ut.Hur fastnade ni i en biltvätt ??
Usch! Jag hade gärna umgåtts med familj och vänner ett par veckor till.Imorgon är sista helgdagen. Äntligen.
Under julhelger händer inget. Folk sitter hemma med familj och vänner.
Snart återgår allt till det normala.
Hur fastnade ni i en biltvätt ??
De jag tvättat i som inte har personal på plats kan man öppna dörrarna innifrån utan problem om man får problem.Vi körde in, den stängde framför och bakom men startade inte tvätten. Vi kom inte ut.
Nu är vi befriade!
Jag med. Och tyvärr brukar jag få spåra åt snöplogen så de hittar vägen.På tisdag morgon ska det vara roligt busväder, och då ska jag köra till jobbet
Den är jobbigSitter fast i en biltvätt. Har ringt efter assistans men det kunde ta en stund innan de kom...
Här stod det med stora bokstäver på väggen att man skulle ringa vid problem.De jag tvättat i som inte har personal på plats kan man öppna dörrarna innifrån utan problem om man får problem.
Det är sant ni hade ju betalat. Jag vet bara att det går att öppna inifrån. Kommer inte ihåg vad det står .Här stod det med stora bokstäver på väggen att man skulle ringa vid problem.
Vi ville ju dessutom få bilen tvättad inte bara ta oss ut