Vad gör vi? Del CCVII

Jag är också en sådan som aldrig har sett ett norrsken trots att jag aktivt "letar"... Det är ofta fina bilder från trakten men hur jag än gör lyckas jag inte!
Har förstått att man ibland ser det genom en kamera och inte med blotta ögat. Hur det fungerar vet jag inte dock... Men fått det som tips själv.

Jag är också en sådan som aldrig har sett ett norrsken trots att jag aktivt "letar"... Det är ofta fina bilder från trakten men hur jag än gör lyckas jag inte!
Jag behöver använda nattläge på mobilen för att hitta vart norrskenet är och sen kan jag se med ögat efter en stund men det är betydligt svagare för ögat än med mobilen.

"Bara" 9 minusgrader när jag åkte till stallet nu vid lunchtid men dimman skvallrar om kylan minsann 😄😍. Skönt att ta på sig vinterkängorna som var varma efter att ha stått vid kamin (trots det och raggsockor är jag lite kall om tårna) men håller mig övrigt varm då jag klätt mig ordentligt. Så jag tänker inte gnälla- jag njuter av ordentlig vinter 😍 innan tyvärr skitvädret påstås komma. Skitregn och äckelplusgrader vill jag verkligen inte ha i januari så jag njuter av kylan och snön vi har just nu, helt underbart 😍🥰❄️.

Pratas ju om oväder imorn; skönt att sambon är ledig då med och att vi har braskamin om elen skulle ryka! 🥰❄️

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 653
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 919
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 303
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 989
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar