Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du luftat elementen?18.6 graderigår kväll var det under 16 grader
Alltså ena elementet är iskallt och det andra är det knappt någon värme på alls. Och de är då inställda på full värme. Försökte mig på att lufta element i en annan hr och fick skäll av vaktmästaren, så kontakter hv innan jag gör något.Har du luftat elementen?
Jag skulle ha felanmält sånt dag ett, iaf om jag inte vill/kan lufta och kolla ifall piggen fastnat.Alltså ena elementet är iskallt och det andra är det knappt någon värme på alls. Och de är då inställda på full värme. Försökte mig på att lufta element i en annan hr och fick skäll av vaktmästaren, så kontakter hv innan jag gör något.
För att jag vred på värmen igår och vill ge det en chans att bli varmt?Jag skulle ha felanmält sånt dag ett, iaf om jag inte vill/kan lufta och kolla ifall piggen fastnat.
Varför vänta?
Men om du vred upp dem igår och det fortfarande inte funkar så kommer det förmodligen inte att gör det heller.För att jag vred på värmen igår och vill ge det en chans att bli varmt?
Vaknar till dessa rubrikerOckså tittat ut för att se norrsken, såg inget![]()
Jag är också en sådan som aldrig har sett ett norrsken trots att jag aktivt "letar"... Det är ofta fina bilder från trakten men hur jag än gör lyckas jag inte!
Minus 20 här och jag behöver köra ved från vedbon till pannrummet. Orkar ett par kärror i taget. Samt samla ved i köket. Vedspisen är toppen för att få köket hettJag trodde det var så illa det kunde bli när jag var upp på toa på småtimmarna... -22. Gud vad fel jag hade, när jag väl klev upp var det -25![]()
#skjutmig
Jag behöver iaf inte fundera på vad jag ska göra idag... elda (dvs springa ut och in för att hämta ved)![]()