Vad gör vi? Del CCVII

Den såg jag häromdagen, måste ha missat den förut så det var hög tid. Men riktigt bra ju! Mycket Swayze med Nord och Syd i pågående repris på Tv8, den har jag i och för sig sett men för så länge sedan så kul att se om den också.

Idag och i morgon är det dock inte utrymme för tv utan fullt schema med onlinekonferens med Belöningsbaserad hästträning, verkligen välarrangerat och inspirerande på alla sätt. Nu paus inför kvällens online-mingel med början kl 20. :)
Åh! Jag ville vara med på konferensen, men hade inte möjlighet. Hoppas det är så bra som det verkar. 😊

@LadySara BR så lite svårare att kräva att temperaturen höjs. Min lägenhet är lite dragig runt fönstren tyvärr. Tvåglasfönster. Nu är det 17.6 men just ovanför ett element. Det enda jag riktigt fryser om är handen jag använder till musen. Och hälarna.

Jag har kallare i min lägenhet 🙃
Det går att klaga till kommunala miljöförvaltningen även för bostadsrätt, så ni vet om det :) Sen är det ju eget val om man vill göra det eller inte, men så ni vet!

Åh! Jag ville vara med på konferensen, men hade inte möjlighet. Hoppas det är så bra som det verkar. 😊

Är du medlem så kan du nog se i efterhand? Jag ska absolut kolla några delar en gång till bara för att det var så bra, Angelica Hesselius i eftermiddags t ex, så pedagogiska förklaringar med olika videoklipp. Men jag är otroligt nöjd med dagen som helhet, stor eloge åt arrangörerna som planerat och fixat allt detta! Samt inspirerad, peppad och glad över att bara få "umgås" med hästfolk i ett så positivt sammanhang.

Är du medlem så kan du nog se i efterhand? Jag ska absolut kolla några delar en gång till bara för att det var så bra, Angelica Hesselius i eftermiddags t ex, så pedagogiska förklaringar med olika videoklipp. Men jag är otroligt nöjd med dagen som helhet, stor eloge åt arrangörerna som planerat och fixat allt detta! Samt inspirerad, peppad och glad över att bara få "umgås" med hästfolk i ett så positivt sammanhang.
Det är sant, det kan jag ju göra. 😊

Härligt att det var bra!

Sa ... Jag har hart failure och min doktor sager att Jag inte far gora nagot. Varfor kanner Jag mig sa skyldig nar Jag inte gor nagot? Jag har hittat massor av recept, som alla ar ganska involverade, Jag har kommit pa precis hur Jag borde omorganisera min bokhyll och skap, Jag tittar pa hogarna av allt mojligt som samlats pa mitt sybord och vet precis hur det borde arrangeras och vad som ska bo dar och inte, Jag har tre stickporjects pa gang, men mitt vanstra lillfinger ar super svullet och gor ont fran arthritis just nu ... och inget av allt det kan jag gora.:cautious: Jag ar sa bored to tears😶
Vanta bara tills jag kan rora mig ordentligt igen, Maken och hundarna kommer bli sa overraskade. :sneaky:

😍
IMG_3945.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 607
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 919
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 301
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 976
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar