Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som dött?Ibland är hockey grymt. Usch.
Åh! Jag ville vara med på konferensen, men hade inte möjlighet. Hoppas det är så bra som det verkar.Den såg jag häromdagen, måste ha missat den förut så det var hög tid. Men riktigt bra ju! Mycket Swayze med Nord och Syd i pågående repris på Tv8, den har jag i och för sig sett men för så länge sedan så kul att se om den också.
Idag och i morgon är det dock inte utrymme för tv utan fullt schema med onlinekonferens med Belöningsbaserad hästträning, verkligen välarrangerat och inspirerande på alla sätt. Nu paus inför kvällens online-mingel med början kl 20.
NejNågon som dött?
Vi hade tur, att tappa till 4- är inte oki. 2 p med iafIbland är hockey grymt. Usch.
@LadySara BR så lite svårare att kräva att temperaturen höjs. Min lägenhet är lite dragig runt fönstren tyvärr. Tvåglasfönster. Nu är det 17.6 men just ovanför ett element. Det enda jag riktigt fryser om är handen jag använder till musen. Och hälarna.
Det går att klaga till kommunala miljöförvaltningen även för bostadsrätt, så ni vet om det Sen är det ju eget val om man vill göra det eller inte, men så ni vet!Jag har kallare i min lägenhet
Har det inte blivit varmare efter helgen ska jag kontakta hv, fattar inte varför elementet är kallt. Är nyinflyttad så de har inte haft en chans att göra någotDet går att klaga till kommunala miljöförvaltningen även för bostadsrätt, så ni vet om det Sen är det ju eget val om man vill göra det eller inte, men så ni vet!
Åh! Jag ville vara med på konferensen, men hade inte möjlighet. Hoppas det är så bra som det verkar.
Det är sant, det kan jag ju göra.Är du medlem så kan du nog se i efterhand? Jag ska absolut kolla några delar en gång till bara för att det var så bra, Angelica Hesselius i eftermiddags t ex, så pedagogiska förklaringar med olika videoklipp. Men jag är otroligt nöjd med dagen som helhet, stor eloge åt arrangörerna som planerat och fixat allt detta! Samt inspirerad, peppad och glad över att bara få "umgås" med hästfolk i ett så positivt sammanhang.
Kollar på hockey, heja Sverige.
Tyvärr även jag.Kollar på hockey, heja Sverige.
Jag är nog den enda som inte har sett denSitter på jobbet och har nyss avnjutit i bakgrunden gamla 90-talssnyftaren Ghost med Demie Moore, Patrick Swayze och Woopie Goldberg.