Har efter min PW ätit lunch, duschat och lagat skinksås.
Nu ska jag fika
Nu ska jag fika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
10 min utan pass= lönnmördare? Då är jag alltid lönnmördare= inget pass
Nä var lönnmördare när bilden togs.10 min utan pass= lönnmördare? Då är jag alltid lönnmördare= inget pass
Låt det gå 1-2 veckor innan du bestämmer dig för vad du tycker! Det är ovant i början, men nu vill jag absolut inte gå tillbaka till något annat !Jag är kluven jag vet inte riktigt vad jag tycker om tyngdkänslan, och jag har vaknat precis lika mycket som jag brukar inatt, men jag har nog sovit djupare än jag brukar när jag väl sovit... Fast det känns också som jag vaknat med träningsvärk av ansträngningen efter att ha vänt mig i sängen
Fast det går ju att beställa lite varstans, tycker jag? Jag får upp massor när jag googlar !Jag har hållit utkik efter vanliga fårskinnstofflor utan plast-/gummisula. De jag har är utslitna nu.
Förr om åren fanns de lite överallt. T.o.m. på macken. Nu hittar jag slippers utan häl eller skovarianten med sula.
Har du både ID-kort och körkort istället?
Nä var lönnmördare när bilden togs.
Mmmmm. blir kanske nästa steg.Fast det går ju att beställa lite varstans, tycker jag? Jag får upp massor när jag googlar !
Det är omodernt att vilja känna på och se produkter i verkligheten verkar det som. Trist, jag föredrar att göra den typen av köp i butik. Men om ingen butik erbjuder produkten, vad gör man?Mmmmm. blir kanske nästa steg.
Men jag vill ju känna och klämma på något som ska vara i daglig användning i ett par år.
Mmmmm. blir kanske nästa steg.
Men jag vill ju känna och klämma på något som ska vara i daglig användning i ett par år.
Jag fick ett par ju julklapp Något svenskt märke.Jag har hållit utkik efter vanliga fårskinnstofflor utan plast-/gummisula. De jag har är utslitna nu.
Förr om åren fanns de lite överallt. T.o.m. på macken. Nu hittar jag slippers utan häl eller skovarianten med sula.
Ser på hockey.
Snart 6-poängsmatch i Malmö.Ser på hockey.
Så glad att vi äntligen fått vårat digitalt. Vi fotar kvittot baraSkulle skicka in kvitto för friskvård. Tänkte att det är väl enkelt, bara skicka kvittot och mitt personnummer via mail till rätt instans.
Icke.
En blankett från 2003 ska fyllas i, skrivas under av mig och min närmsta chef och ska skickas tillsammans med kvittot med internposten.
Bara att rätta sig efter bestämmelserna. Handlar om typ 300 så inga stora pengar. Men ändå, det var mycket jobb för lite pengar..