Vad gör vi? Del CCVII

Jag är kluven 🙈😁 jag vet inte riktigt vad jag tycker om tyngdkänslan, och jag har vaknat precis lika mycket som jag brukar inatt, men jag har nog sovit djupare än jag brukar när jag väl sovit... Fast det känns också som jag vaknat med träningsvärk av ansträngningen efter att ha vänt mig i sängen 😅 🤷‍♀️
Låt det gå 1-2 veckor innan du bestämmer dig för vad du tycker! Det är ovant i början, men nu vill jag absolut inte gå tillbaka till något annat :) !

Jag har hållit utkik efter vanliga fårskinnstofflor utan plast-/gummisula. De jag har är utslitna nu.
Förr om åren fanns de lite överallt. T.o.m. på macken. Nu hittar jag slippers utan häl eller skovarianten med sula.
Fast det går ju att beställa lite varstans, tycker jag? Jag får upp massor när jag googlar :) !

Mmmmm. blir kanske nästa steg.
Men jag vill ju känna och klämma på något som ska vara i daglig användning i ett par år.:(

Jag har världens skönaste fårskinnstofflor, inköpta på Skansens julmarknad för många år sedan. Undersulan lossnade och jag fick samtidigt ett par nya sköna slipper typ. Men funderar på att ta dem till lagning för de är verkligen otroligt sköna även om de är fula (tappat saker så skinnet är missfärgat) och jag hasar runt. Särskilt nu när det är kallt så vill jag ha något varmt och gosigt runt hälarna.

Funderar på att om jag ska skicka ett mejl idag eller vänta till på tisdag, då hen skrev att jag skulle kontakta hen då om det var problem med en grej.

Bakar pepparkakor, så här efter jul. Bättre sent än aldrig.

Börjar jobba på tisdag igen. Ska bli skönt att komma i rutin igen även om ledigheten varit skön. Har kliat i kroppen att ändå åka in och jobba de dagar jag haft semester, men sagt till mig att jag VERKLIGEN är i behov av ledigheten så har fått lägga band på mig.

Skulle skicka in kvitto för friskvård. Tänkte att det är väl enkelt, bara skicka kvittot och mitt personnummer via mail till rätt instans.
Icke.
En blankett från 2003 ska fyllas i, skrivas under av mig och min närmsta chef och ska skickas tillsammans med kvittot med internposten.

Bara att rätta sig efter bestämmelserna. Handlar om typ 300 så inga stora pengar. Men ändå, det var mycket jobb för lite pengar..

Skulle skicka in kvitto för friskvård. Tänkte att det är väl enkelt, bara skicka kvittot och mitt personnummer via mail till rätt instans.
Icke.
En blankett från 2003 ska fyllas i, skrivas under av mig och min närmsta chef och ska skickas tillsammans med kvittot med internposten.

Bara att rätta sig efter bestämmelserna. Handlar om typ 300 så inga stora pengar. Men ändå, det var mycket jobb för lite pengar..
Så glad att vi äntligen fått vårat digitalt. Vi fotar kvittot bara :love:

Edit: vi har lyx med strax under 5000 om året :banana: :banana:

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 596
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 910
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 296
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 973
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar