Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förmodar att de har en livslängd på i alla fall 10-15 år?När ska man byta ut?
Jag fascineras över er som dricker kaffe "mitt i natten" ! Inget kaffe för mig efter kl l6 ungefär...
Eller en generationsfråga? Jag känner väldigt få som vill ha kaffe sent på dagen.Mina föräldrar (65+) dricker kaffe typ 20.30, men mina kollegor i London dricker aldrig kaffe efter 1500 för att o te få sömnproblem.
Jag vet inte om detär dramatiska skillnader i kaffet eller om svenskar är byggda annorlunda
Jag tror det beror på om man vant kroppen vid det.Mina föräldrar (65+) dricker kaffe typ 20.30, men mina kollegor i London dricker aldrig kaffe efter 1500 för att o te få sömnproblem.
Jag vet inte om detär dramatiska skillnader i kaffet eller om svenskar är byggda annorlunda
Kanske dags att börja på gym så du kan springa inomhus ?-19 och motionsdag. Yeah, eller inte.
Hata hata hata vintern.
Skulle inte vara så kallt här heller..Oj, då har vi nästan varmt. Bara -12 grader här. Men jag blev förvånad. När jag var uppe under natten var det -6, och jag tror att det hade stått att prognosen var -8 som lägst.
Har övningskört med lite musik igång för första gången. Vilken känsla
Blev självklart Avenged Sevenfold - Bat Country på 120 motorväg
(Men spännande hur skönt det var med lite musik igång, slappnade av lite mer och körde bättre.)
jag köpte 2 på annandagen
Nu är Det nere på runt -15° och Marodören måste ut och rastas. Har glömt hur mycket tid det tar att klä på sig alla ytterkläder när det är massa minusSå sjukt kallt! Nu har temperaturen stigit till hela -21° mot -26° tidigare imorses.
Har krupit ner för att sova. Beställde ett tyngdtäcke och inatt blir första testet. Tycker det var en kamp bara att bädda med det och sen lyckas hamna under täcket, så jag hoppas ändå att det gör någon nytta för sömnen
Jag älskar allt med mitt tyngdtäcke, utom när jag byter sängkläder.
Men märker stor skillnad på både sömnen och min ångest av det, så helt klart värt mödan.
Så sjukt kallt! Nu har temperaturen stigit till hela -21° mot -26° tidigare imorses.
-15 här. Luftvärmepumpen tuffar på som om inget hänt. Vi höjde fläkten igår men fick sänka inatt . Det blev tokvarmt.
Skönt att slippa myggen iaf.