Lekt lönnmördare i 10 minuter aka fixat nytt pass.
10 min utan pass= lönnmördare? Då är jag alltid lönnmördare= inget pass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lekt lönnmördare i 10 minuter aka fixat nytt pass.
jag köpte 2 på annandagen
Men alltså betygssnack på utvecklingssamtal? Här har vi samtalen de första veckorna in på terminen jag har ifrågasatt det för jag trodde man hade samtalen för ha koll på läget..
Jag fascineras över er som dricker kaffe "mitt i natten" ! Inget kaffe för mig efter kl l6 ungefär...Borde titta till tvättmaskinen och hänga upp tvätten om den är klart.
Sen blir det kaffe o nötkaka
Oj, då har vi nästan varmt. Bara -12 grader här. Men jag blev förvånad. När jag var uppe under natten var det -6, och jag tror att det hade stått att prognosen var -8 som lägst.Så sjukt kallt! Nu har temperaturen stigit till hela -21° mot -26° tidigare imorses.
Jag har inte blivit gammal nog för att få sovproblem av det ännuJag fascineras över er som dricker kaffe "mitt i natten" ! Inget kaffe för mig efter kl l6 ungefär...
Oj vad effekt er är! Min är skitdålig och stannar för att avfrosta eller vad det heter. Har ni nån mer uppvärmning?-15 här. Luftvärmepumpen tuffar på som om inget hänt. Vi höjde fläkten igår men fick sänka inatt . Det blev tokvarmt.
Skönt att slippa myggen iaf.
Element i dotterns rum för det ligger precis där pumpen sitter och element i tvättstugan och toalett där dörrarna är stängda pga kissarna. Annars inget på nu vilket inte behövs.Oj vad effekt er är! Min är skitdålig och stannar för att avfrosta eller vad det heter. Har ni nån mer uppvärmning?
Vår är också ingen höjdare vid låga temperaturer men jag märker att min avfrostar mer sällan om jag låter den gå kontinuerligt. Numera höjer/sänker jag temperaturen istället för att stänga av och sätta på. Men, som sagt, speciellt effektiv är den inte. @Krålus vi rengör våra filter regelbundet. Vår pump är helt enkelt inte bättre än så här. Men oftast är det ju inte jättekallt så den får duga. Vi har ju kamin också!Oj vad effekt er är! Min är skitdålig och stannar för att avfrosta eller vad det heter. Har ni nån mer uppvärmning?
Har bara direktverkande el i något rum så jag fryser hela tiden.Vår är också ingen höjdare vid låga temperaturer men jag märker att min avfrostar mer sällan om jag låter den gå kontinuerligt. Numera höjer/sänker jag temperaturen istället för att stänga av och sätta på. Men, som sagt, speciellt effektiv är den inte. @Krålus vi rengör våra filter regelbundet. Vår pump är helt enkelt inte bättre än så här. Men oftast är det ju inte jättekallt så den får duga. Vi har ju kamin också!
För min del skulle det räcka med att det är så kallt nån gång ibland. Jag vill nog att den skall klara vädret man har.Vår är också ingen höjdare vid låga temperaturer men jag märker att min avfrostar mer sällan om jag låter den gå kontinuerligt. Numera höjer/sänker jag temperaturen istället för att stänga av och sätta på. Men, som sagt, speciellt effektiv är den inte. @Krålus vi rengör våra filter regelbundet. Vår pump är helt enkelt inte bättre än så här. Men oftast är det ju inte jättekallt så den får duga. Vi har ju kamin också!
Visst, men jag byter inte ut den ännu eftersom den bara är 7-8 år gammal.För min del skulle det räcka med att det är så kallt nån gång ibland. Jag vill nog att den skall klara vädret man har.
När ska man byta ut?Visst, men jag byter inte ut den ännu eftersom den bara är 7-8 år gammal.