Vad gör vi? Del CCVII

Men alltså betygssnack på utvecklingssamtal? Här har vi samtalen de första veckorna in på terminen jag har ifrågasatt det för jag trodde man hade samtalen för ha koll på läget..

Ja inte vet jag om man då vill prata betyg inför kommande läsår om man har kvar samma lärare kanske? Jag antar väl att föräldrarna kan ta upp frågan även om den inte står på agendan från skolans sida? Vet inte om syftet är att läraren ska känna någon slags rädsla inför att ge dåliga betyg om man har jurist eller advokat med sig på barnets utvecklingssamtal.

Oj vad effekt er är! Min är skitdålig och stannar för att avfrosta eller vad det heter. Har ni nån mer uppvärmning?
Element i dotterns rum för det ligger precis där pumpen sitter och element i tvättstugan och toalett där dörrarna är stängda pga kissarna. Annars inget på nu vilket inte behövs.

Du har rengjort filtrena?

Oj vad effekt er är! Min är skitdålig och stannar för att avfrosta eller vad det heter. Har ni nån mer uppvärmning?
Vår är också ingen höjdare vid låga temperaturer men jag märker att min avfrostar mer sällan om jag låter den gå kontinuerligt. Numera höjer/sänker jag temperaturen istället för att stänga av och sätta på. Men, som sagt, speciellt effektiv är den inte. @Krålus vi rengör våra filter regelbundet. Vår pump är helt enkelt inte bättre än så här. Men oftast är det ju inte jättekallt så den får duga. Vi har ju kamin också!

Vår är också ingen höjdare vid låga temperaturer men jag märker att min avfrostar mer sällan om jag låter den gå kontinuerligt. Numera höjer/sänker jag temperaturen istället för att stänga av och sätta på. Men, som sagt, speciellt effektiv är den inte. @Krålus vi rengör våra filter regelbundet. Vår pump är helt enkelt inte bättre än så här. Men oftast är det ju inte jättekallt så den får duga. Vi har ju kamin också!
Har bara direktverkande el i något rum så jag fryser hela tiden.

För min del skulle det räcka med att det är så kallt nån gång ibland. Jag vill nog att den skall klara vädret man har.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 586
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 906
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 295
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 950
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?