Det är orimligt kallt faktiskt, skulle vara som lägst -8 ffsDet känns som lite väl kallt hos er, det är ju tom kallare än vad jag hade när jag klev upp (-20)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är orimligt kallt faktiskt, skulle vara som lägst -8 ffsDet känns som lite väl kallt hos er, det är ju tom kallare än vad jag hade när jag klev upp (-20)
Jag har inte balans till löpband tyvärr.Kanske dags att börja på gym så du kan springa inomhus ?
Aha, jag hade ingen aning om att det krävdes speciellt bra balans för att springa/gå på ett löpband. Har aldrig gjort det själv, men har ett antal kollegor som använder sig av det.Jag har inte balans till löpband tyvärr.
Ok jag kan inte i alla fall.Aha, jag hade ingen aning om att det krävdes speciellt bra balans för att springa/gå på ett löpband. Har aldrig gjort det själv, men har ett antal kollegor som använder sig av det.
Jag är kluven jag vet inte riktigt vad jag tycker om tyngdkänslan, och jag har vaknat precis lika mycket som jag brukar inatt, men jag har nog sovit djupare än jag brukar när jag väl sovit... Fast det känns också som jag vaknat med träningsvärk av ansträngningen efter att ha vänt mig i sängenSärbon sover inte bra utan tyngdtäcke. Jag HATAR tyngd på mig, det är luftiga och fluffiga duntäcken som gäller för mig Dvs vi har INTE gemensamt täcke samt att han får bädda sitt täcke även hos mig, jag vägrar brottas med det
Hoppas det fungerar @FeatherCloud, det var mer eller mindre som magi när särbon testade första gången
Jag har hållit utkik efter vanliga fårskinnstofflor utan plast-/gummisula. De jag har är utslitna nu.Igår var det härligt att komma in från kylan (närmare 10 minus) och värma mig med sista glöggen för denna jul och med mina nya tofflor jag fick i julklapp; använder annars vanliga klassiska med foder då golven är så kalla men dessa (mer mjuka och mysiga) ger ju mer myskänsla .
Nu på förmiddagen behöver vi inte elda lika mycket då solen skiner rakt in och värmer redan lite; hjälp med uppvärmningen . Det där med solläge på huset är som sagt på både gott och ont .
Var himla skönt med lite sovmorgon efter att ha somnat vid 2 då de där som lekte med sina skrotbilar (lät ju så högt och illa....) på vägen utanför äntligen gav sig iväg.