jag köpte 2 på annandagenDe började med semlor på affären idag.
Jag köpte ingen
Stolt över mig själv.
Avloppet börjar krångla igen. Hoppas de kommer med kamera snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag köpte 2 på annandagenDe började med semlor på affären idag.
Jag köpte ingen
Stolt över mig själv.
Avloppet börjar krångla igen. Hoppas de kommer med kamera snart.
Helt sjukt men riktigt förvånad blir jag tyvärr inte.Upphör aldrig att förvånas över vart vårt samhälle är på väg. Läste GP på pressreader. En artikel handlade om att en del föräldrar tar med sig familjens advokat eller jurist på barnens utvecklingssamtal i skolan. Oftast i syfte att diskutera betyg eller bedömning på prov. Kanske dags att föräldrarna ser sig i spegeln och frågar vad de gjort för att stötta barnet i skolan
Sen undrar jag hur någon ska vilja vara lärare om detta är framtiden?
Men alltså betygssnack på utvecklingssamtal? Här har vi samtalen de första veckorna in på terminen jag har ifrågasatt det för jag trodde man hade samtalen för ha koll på läget..Upphör aldrig att förvånas över vart vårt samhälle är på väg. Läste GP på pressreader. En artikel handlade om att en del föräldrar tar med sig familjens advokat eller jurist på barnens utvecklingssamtal i skolan. Oftast i syfte att diskutera betyg eller bedömning på prov. Kanske dags att föräldrarna ser sig i spegeln och frågar vad de gjort för att stötta barnet i skolan
Sen undrar jag hur någon ska vilja vara lärare om detta är framtiden?
Ja vi diskuterar ev betygsvarningar, kollar läget i alla ämnen och kollar om det finns funderingar i från elev eller vårdnadshavare när det gäller både betyg och trivsel.Men alltså betygssnack på utvecklingssamtal? Här har vi samtalen de första veckorna in på terminen jag har ifrågasatt det för jag trodde man hade samtalen för ha koll på läget..
Ok. De hinner knappt börja här. I höstas var det i början på september och i våras i januari. Det gjordes i låg/mellanstadiet. Då var det i mitten på terminen.Ja vi diskuterar ev betygsvarningar, kollar läget i alla ämnen och kollar om det finns funderingar i från elev eller vårdnadshavare när det gäller både betyg och trivsel.
Jag älskar allt med mitt tyngdtäcke, utom när jag byter sängkläder.Har krupit ner för att sova. Beställde ett tyngdtäcke och inatt blir första testet. Tycker det var en kamp bara att bädda med det och sen lyckas hamna under täcket, så jag hoppas ändå att det gör någon nytta för sömnen
Låter lovande! Jag brukar ha dubbla täcken annars för att få lite mer tyngd, så tänkte jag skulle testa ett riktigt Har inga stora sömnproblem mer än en att jag vaknar väldigt lätt, kanske kan tyngdtäcket hålla mig lite mer "stabil" Men ja, det var verkligen vidrigt att bädda medJag älskar allt med mitt tyngdtäcke, utom när jag byter sängkläder.
Men märker stor skillnad på både sömnen och min ångest av det, så helt klart värt mödan.