Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog ett bad förut. Tyckte inte det hade kommit mycket snö. Puckot öppnade dörren konstaterade att jag måste trä på mig byxor och skotta äckel.Hästarna inne och jag har dragit mig tillbaka till soffhörnet, med sprakande brasa och tänt ljus till höger om mig. Maken tar sig ett bad. Antar att vi båda känner att det är ruggväder...
Inte en snöflinga i sikte här.Det snöar och blåser nu. Mysigt när man själv är inomhus med en snarkande katt insvept i en filt och har noll anledning att sticka nosen utanför dörren.
Letar som en galning efter en låda att förvara julsakerna i när de ska ställas ner i källaren om en vecka. Letar efter en helt vanlig brun pappkartong med lock. Men det verkar omöjligt att hitta! Jag trodde att det skulle vara den enklaste saken i världen att få tag på. Om nån har några tips så tar jag tacksamt emot det.
Åh tack snälla! Vad fin du är som tog dig tid. Det är EXAKT en sån låda jag menar. Men tyvärr så var denna för liten. Jag behöver en med måtten: längd 50 cm, bredd 40 cm och höjd 30 cm. Men tack snälla igen!Hur stor behöver den vara? Biltema verkar ha en modell iaf! Förvaringslåda med lock
Titta IKEA.Åh tack snälla! Vad fin du är som tog dig tid. Det är EXAKT en sån låda jag menar. Men tyvärr så var denna för liten. Jag behöver en med måtten: längd 50 cm, bredd 40 cm och höjd 30 cm. Men tack snälla igen!
Var glad för det var typ 3 cm här och kräker ner.Inte en snöflinga i sikte här.