Fick 40 cm sist så fick nog då. Ska köra till jobbet kl 05.20 imorgon. Så.hoppas de håller sig skapligt den här gången.Var glad för det var typ 3 cm här och kräker ner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick 40 cm sist så fick nog då. Ska köra till jobbet kl 05.20 imorgon. Så.hoppas de håller sig skapligt den här gången.Var glad för det var typ 3 cm här och kräker ner.
Jag skall ut och spåra åt plogbilen vid den tiden med...Fick 40 cm sist så fick nog då. Ska köra till jobbet kl 05.20 imorgon. Så.hoppas de håller sig skapligt den här gången.
Bokflyttkartong. Finns på dollar bla.Letar som en galning efter en låda att förvara julsakerna i när de ska ställas ner i källaren om en vecka. Letar efter en helt vanlig brun pappkartong med lock. Men det verkar omöjligt att hitta! Jag trodde att det skulle vara den enklaste saken i världen att få tag på. Om nån har några tips så tar jag tacksamt emot det.
Letar som en galning efter en låda att förvara julsakerna i när de ska ställas ner i källaren om en vecka. Letar efter en helt vanlig brun pappkartong med lock. Men det verkar omöjligt att hitta! Jag trodde att det skulle vara den enklaste saken i världen att få tag på. Om nån har några tips så tar jag tacksamt emot det.
Hur stor behöver den vara? Biltema verkar ha en modell iaf! Förvaringslåda med lock
Tack snälla! Har provat att googla många ord, men det har jag inte provat.Har kallas de for "bankers box" nar de har lock.
Är det en nyare HP så den har USB-c? I så fall hade jag personligen gått till Claes Ohlsson och frågat vad de har för alternativ och rekommendationer. De brukar ju ha lite olika prisklasser tänker jagDå jag fick in en mus igår som kalasade på min laddkabel till datorn måste jag köpa en ny.
Kollade lite och det finns ju massor och då menar jag verkligen massor.
Om någon har tid tar jag gärna emot hjälp och tips vad man kan köpa.
Det är till en HP- dator.
Jag har ingen lust att betala över 1000 kr på Elgiganten för en originalkabel.
Det finns massor av kopior att köpa.
Vilken är ”bäst”? Gärna kostnad runt 300 kr.
Nej tyvärr, den har en rund ”sak” som sätts in i datorn.Är det en nyare HP så den har USB-c? I så fall hade jag personligen gått till Claes Ohlsson och frågat vad de har för alternativ och rekommendationer. De brukar ju ha lite olika prisklasser tänker jag
Åh, var Kjell jag menade butiker med namn-namn liksomNej tyvärr, den har en rund ”sak” som sätts in i datorn.
Jag måste ändå in till Väla i veckan, så jättebra idé att ta med kabeln och titta på Clas Ohlsson. Även Kjell finns ju på Väla (tror jag)
Nej tyvärr, den har en rund ”sak” som sätts in i datorn.
Jag måste ändå in till Väla i veckan, så jättebra idé att ta med kabeln och titta på Clas Ohlsson. Även Kjell finns ju på Väla (tror jag)