Tack.jag är vaken inatt, gör inget dumt utan skriv här istället. Du är inte ensam även om jag kanske inte hinner svara hela tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack.jag är vaken inatt, gör inget dumt utan skriv här istället. Du är inte ensam även om jag kanske inte hinner svara hela tiden.
Har det hänt ngt särskilt?Jag orkar inte mer. Fan.
Egentligen inte, men känns förjäkligt ändå just nu. Vet inte hur jag ska orka.Har det hänt ngt särskilt?
Känns det så så kanske det är läge att åka in?Egentligen inte, men känns förjäkligt ändå just nu. Vet inte hur jag ska orka.
Det känns förhoppningsvis bättre när det ljusnar och du kan snart hämta hem Björn. Det är bara några timmar kvar av natten, håll ut!Egentligen inte, men känns förjäkligt ändå just nu. Vet inte hur jag ska orka.
Börjar fundera på det faktiskt, tack.Känns det så så kanske det är läge att åka in?
Bättre du åker in nu och får hjälp.Börjar fundera på det faktiskt, tack.
Tycker att du är duktig som gör det.Börjar fundera på det faktiskt, tack.
Tänkte just fråga detsamma.Hur går det @parellikusken ?
Då jag fick in en mus igår som kalasade på min laddkabel till datorn måste jag köpa en ny.
Kollade lite och det finns ju massor och då menar jag verkligen massor.
Om någon har tid tar jag gärna emot hjälp och tips vad man kan köpa.
Det är till en HP- dator.
Jag har ingen lust att betala över 1000 kr på Elgiganten för en originalkabel.
Det finns massor av kopior att köpa.
Vilken är ”bäst”? Gärna kostnad runt 300 kr.
Här har det nu övergått till regnaktigt.. Ska bli minus sen igen.. jippie!Kräksnöat hela natten och satte igång igen nu på eftermiddagen. Vare sig jag eller katten gillar det här
Det är typ nollgradigt så det börjar väl regna snart också
I så fall hoppas jag det håller sig till snö. Vinterregn är tamefan värst.Kräksnöat hela natten och satte igång igen nu på eftermiddagen. Vare sig jag eller katten gillar det här
Det är typ nollgradigt så det börjar väl regna snart också
Jodå det verkar som att plogbilen hade vaknat iaf ute på stora vägen men som tvättbräda så gick inte fortare än 60. Hållplatserna var dock inte plogade så jag är glad att jag inte åkte buss från landsvägen.@Krålus hur gick det med plogbilen imorse? Jag åkte oplogat, riktigt dåligt då 3 busslinjer går den sträckan med olika avstickare. Bussarna stod stilla vid hållplatser å kom ej iväg. Inga problem för min lilla audi. Jag kan ga kört lite rally