Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser det framför mig. Ingen ovanlig situation och väldigt tråkig.Årsmötet är i februari, jag är vald på 2 år,
Det är inget stort beslut och har inget med pengar att göra, föreningen har bra ekonomi. Det handlar mer om att jag inte känner mig uppskattad alls och att jag inte har lust att va den enda som orkar säga emot heller. Hela styrelsen är 30 år äldre än jag och jag får känslan av att dom tycker jag inte har erfarenhet och därför inte säga emot utan mest ska sitta för att lära mig att göra som dom gör liksom.
I det läget jag är nu kommer det antagligen tittas snett på mig oavsett hur jag gör
Google maps brukar kunna leda en rätt.Känner redan lite panik, ska till ett helt nytt ställe i Södertälje, har google maps men kommer ändå gå vilse. Särskilt som det är mörkt. Får köra min tried and true metod och fråga folk på vägen.
Vad säger lillskiten om julgranen ?Min hjärna fungerar inte. Doshöjningen av min ena epilepsimedicin hade biverkningar som tex att hjärnan inte kopplade och fokuserade, så när jag gick igenom mina julsaker till advent så "såg" jag inte kartongen med mina julgransljus i en av jullådorna jag har. I dag när jag tog fram lite mer pynt SÅ LIGGER DEN SÅ FINT I EN LÅDA! Många fula svordomar över skallen. Tur jag är åter till normal dos och har börjat fungera igen... Nåväl, fler saker är framme nu i kväll, bordet har fått julduk, så ock kistan som agerar soffbord igen, granen står framför balkongdörren. Lite julbyar har kommit upp också. Granen kläs en annan dag.
Nu ska jag äta en macka med kokt medwurst, första maten i dag, migrän slår ut mig alldeles när det gäller mat och några bett på ett torrt salt kex i förmiddags när jag trodde det var lugnt visade sig ... inte vara det. På tal om att kräkas av andra orsaker än magsjuka.
Den var skum när jag satte ihop den, men sedan inget. En gran liksom, som i skogen Men fan ta kyrkan och ljusstaken med fyra ljus på soffbordet alltså (när man talar om trollen nu igen!), varje gång, nästan, hon går förbi måste hon låta lite och så går hon vidare! Tittar på mig och viftar på svansen, som om, se jag skrämde kyrktornet och ljusenVad säger lillskiten om julgranen ?
här gick det just över 10 spänn, elområde 3Jaha då räcker det inte med närmare 6 kr på en topp ikväll, imorn lite drygt 8 spänn (!) för elen. Att de flesta (inte alla) jobbar 7-16 gör ju att det blir en topp typ 16-19 då de flesta antagligen lagar mat, duschar och kanske tvättar osv. Nä men det skulle ju bli dyrare när man gör "allt" under samma tidpunkt menä ska folk sluta jobba? Sluta laga mat? Sluta hålla hygien? Dags för de där att betala ut elstöd igen!
här gick det just över 10 spänn, elområde 3
Inte nu,jag är hemma i skaraborgOh fy fan!!! Trodde du tillhörde elområde 4....
Inte nu,jag är hemma i skaraborg
Google maps brukar kunna leda en rätt.
Åh fy! Glad att vi band på 107 öre ändå..här gick det just över 10 spänn, elområde 3