Vad gör vi? Del CCVI

Det ser ut som att man nu kommer att uppgradera massor av mina ansvar... Jag råkade peka på en hel del hål i våra rutiner på jobbet som skulle kunna leda till tråkigheter. Det är oerhört skönt att jag numera har så fint stöd på jobbet och att alla lyssnar på det jag säger och tar det på allvar. Har aldrig känt mig så lyssnad på och tagen på allvar som nu.

Jag kommer att få mandat som jag frågat efter i flera år, samtidigt känns det lite läskigt på något vis. Men så tycker jag alltid när jag får mer ansvar och mandat. Skräckblandad förtjusning - men det brukar alltid bli super och jag brukar klara det galant. Tänk om min hjärna kunde få för sig att tro på min egen förmåga någon gång i livet :cautious::p

Årsmötet är i februari, jag är vald på 2 år,

Det är inget stort beslut och har inget med pengar att göra, föreningen har bra ekonomi. Det handlar mer om att jag inte känner mig uppskattad alls och att jag inte har lust att va den enda som orkar säga emot heller. Hela styrelsen är 30 år äldre än jag och jag får känslan av att dom tycker jag inte har erfarenhet och därför inte säga emot utan mest ska sitta för att lära mig att göra som dom gör liksom.

I det läget jag är nu kommer det antagligen tittas snett på mig oavsett hur jag gör
Ser det framför mig. :( Ingen ovanlig situation och väldigt tråkig.
(prata gärna med valberedningen så de får info iom styrelsens arbete och dynamik inför nästa val).

Jaha då räcker det inte med närmare 6 kr på en topp ikväll, imorn lite drygt 8 spänn (!) för elen😡. Att de flesta (inte alla) jobbar 7-16 gör ju att det blir en topp typ 16-19 då de flesta antagligen lagar mat, duschar och kanske tvättar osv. Nä men det skulle ju bli dyrare när man gör "allt" under samma tidpunkt menä ska folk sluta jobba? Sluta laga mat? Sluta hålla hygien? Dags för de där att betala ut elstöd igen!

Äääääntligen klar med bedömningarna, allt ifyllt i systemet förutom själva betygen. Dom klickar jag i på jobbet imorgon. :)

Önskar att jag kunde fira med typ pizza. Men orkar inte sätta mig och köra för att hämta. Mörkt och kallt ute dessutom.

Min hjärna fungerar inte. Doshöjningen av min ena epilepsimedicin hade biverkningar som tex att hjärnan inte kopplade och fokuserade, så när jag gick igenom mina julsaker till advent så "såg" jag inte kartongen med mina julgransljus i en av jullådorna jag har. I dag när jag tog fram lite mer pynt SÅ LIGGER DEN SÅ FINT I EN LÅDA! Många fula svordomar över skallen. Tur jag är åter till normal dos och har börjat fungera igen... Nåväl, fler saker är framme nu i kväll, bordet har fått julduk, så ock kistan som agerar soffbord igen, granen står framför balkongdörren. Lite julbyar har kommit upp också. Granen kläs en annan dag.

Nu ska jag äta en macka med kokt medwurst, första maten i dag, migrän slår ut mig alldeles när det gäller mat och några bett på ett torrt salt kex i förmiddags när jag trodde det var lugnt visade sig ... inte vara det. På tal om att kräkas av andra orsaker än magsjuka.
Vad säger lillskiten om julgranen ?

Vad säger lillskiten om julgranen ?
Den var skum när jag satte ihop den, men sedan inget. En gran liksom, som i skogen :D Men fan ta kyrkan och ljusstaken med fyra ljus på soffbordet alltså (när man talar om trollen :D nu igen!), varje gång, nästan, hon går förbi måste hon låta lite och så går hon vidare! :rofl: Tittar på mig och viftar på svansen, som om, se jag skrämde kyrktornet och ljusen :D

Tror att med grejer i granen låter det nog mer om henne kanske!

Jaha då räcker det inte med närmare 6 kr på en topp ikväll, imorn lite drygt 8 spänn (!) för elen😡. Att de flesta (inte alla) jobbar 7-16 gör ju att det blir en topp typ 16-19 då de flesta antagligen lagar mat, duschar och kanske tvättar osv. Nä men det skulle ju bli dyrare när man gör "allt" under samma tidpunkt menä ska folk sluta jobba? Sluta laga mat? Sluta hålla hygien? Dags för de där att betala ut elstöd igen!
här gick det just över 10 spänn, elområde 3

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 040
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 255
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 424
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka