Nu är håret tvättat. Struntade i inpackning men det klarar sig nog några dagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag surar över att mina julgransljus ligger i en låda som nog fortfarande står i förrådet. Vad fan! Så granen står här uppackat och klar men utan något i. och jag vill inte gå ut och rumstera om i förrådet igen, trodde jag hade fått med mig allt ju. Känns så sjukt irriterande, för vilken låda är det i ens?!Surar över innebandyn. Nu ska jag koncentrera mig på handboll och Nobelbanketten.
I den bästa av världar är en styrelse en grupp som gemensamt jobbar för föreningens bästa.Är med i styrelsen för en lite förening och idag fick jag säga emot ordförande eftersom jag tycker hen har helt fel, och nu väntar jag på att se om alla ska hålla med hen eller nån står på min sida. Har ont i magen och vill inte va med mer
Något för @Dyngpeter ?Nu är den här
Visa bifogad fil 158549
Något för @Dyngpeter ?
I den bästa av världar är en styrelse en grupp som gemensamt jobbar för föreningens bästa.
En ordförande ska inte vara den som bestämmer. Det gör styrelsen tillsammans.
Jag skulle bara bli glad om jag blir motsagd om jag har fel. Då fungerar demokratin. Styrelsen bestämmer gemensamt. Inte ordföranden
/tanten - föreningsräv