Jag band i 6 mån på 1,19kr igår i skånehuset, nu är jag visserligen hemma o tur är, det då det nya börjar först 1/1Åh fy! Glad att vi band på 107 öre ändå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag band i 6 mån på 1,19kr igår i skånehuset, nu är jag visserligen hemma o tur är, det då det nya börjar först 1/1Åh fy! Glad att vi band på 107 öre ändå..
Oooo var då? Nu är det kanske lite försent förvissoJag band i 6 mån på 1,19kr igår i skånehuset, nu är jag visserligen hemma o tur är, det då det nya börjar först 1/1
Eon, man kan välja 4 eller 6 månOooo var då? Nu är det kanske lite försent förvisso
Vi på 90 öre i tre år. Så skönt. Betalar gärna mer än rörligt på sommaren.Åh fy! Glad att vi band på 107 öre ändå..
Katten har börjat läcka urin där han ligger.
Åkte till grannbyn för att rådgöra.De trodde inte på något sederande eftersom man måste stoppa det i munnen. Viket ju inte går.
Men jag fick låna deras bur som man kan fixera katten med. De behöver den på tisdag så det är tiden jag har på mig. Den buren är liten och smidig. Ska försöka få till handskar så han inte kan skada mig.
Skitskitskit
Inte riktigt samma men ändå från andra hållet. Dagen efter min farmor flyttat in kom grannen underifrån upp och knackade på. Han ville bara informera om att det är lyhört och att de störts av hennes radio som tydligen stått på hela natten. Hon hade ingen aning om att det hördes så väl så det kan säkert vara fallet för din granne också.Försöker samla mod för att någon dag prata med grannarna. Misstänker att de tror att huset är väl ljudisolerat, men så är tyvärr inte fallet... Inte nog med att barnen ovanför dundrar runt och låter även sent på kvällen, nu har de även skaffat sig en hund som skäller på ljud i trapphuset. Frågade sambon om han blir störd eller om det är jag som överreagerar, men han påverkas också negativt
Grejen är att jag hela livet fått arga kommentarer från alla håll om att jag överdriver och bara fjantar mig just när det gäller att bli störd av ljud. Och jag har löjligt bra hörsel. Och så vill jag inte vara en orimligt gnällig granne som klagar på sådant som är normalt. Har totalt noll självförtroende i sådana här situationer... Hur vet man om man överreagerar eller inte? Skulle vilja ha en "normal" person här på besök som kunde avgöra...