Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knäckta revben börjar göra rejält ont vid 14 dagar ungefär. Jag vet.tyvärrJag trillade ju ganska rejält för någon vecka sedan. Var allmänt stel och öm men tänkte att det skulle gå över. Nu har jag ont i revbenen under bröstet, inte aj! VC nu! Mer, aj, ta några smärtlindrande tabletter, särskilt vid sängång. Aj, snälla katt hoppa inte och landa på min bröstkorg. Aj, särskilt när jag rör mig och sträcker lite på mig.
Knäckta revben börjar göra rejält ont vid 14 dagar ungefär. Jag vet.tyvärr
Bara att genomlida så gott det går, är ju inte direkt så att man gipsar en bröstkorg.Bugger. Hur länge tog det tills de slutade göra ont? Antar att man inte kan göra något åt det under tiden? Kan man ens se det utan att röntga?
´Tryck på dom o se/hör om det krasarBugger. Hur länge tog det tills de slutade göra ont? Antar att man inte kan göra något åt det under tiden? Kan man ens se det utan att röntga?
Nej, jag är vaken medAr det bara jag som ar vaken? Har ar klockan 6:20 pa kvallen och vi har just avslutat middagen. Jag satt just och funderade pa vad som ska sta pa julbordet i ar. Tunnbrod ar bakat, skinkan ar bestalld, Grebbestad ansjovis lika sa, kottbullarna rullas vid ett senare tillfalle, kanske dags att lagga in rotbettorna, vad mer ska vara pa julbordet?
Nu är jag vaken. Klockan är 5.07Ar det bara jag som ar vaken? Har ar klockan 6:20 pa kvallen och vi har just avslutat middagen. Jag satt just och funderade pa vad som ska sta pa julbordet i ar. Tunnbrod ar bakat, skinkan ar bestalld, Grebbestad ansjovis lika sa, kottbullarna rullas vid ett senare tillfalle, kanske dags att lagga in rotbettorna, vad mer ska vara pa julbordet?