Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aj ja som tanten skriver gör inte sprickor ont förrän senare. Inte så mycket att göra, bara stå ut med smärtstillande. Själv lyckats, inget vidare det där =/.Bugger. Hur länge tog det tills de slutade göra ont? Antar att man inte kan göra något åt det under tiden? Kan man ens se det utan att röntga?
Sitter på bussen. Den körde nästan förbi mig, trots att jag har reflexer, stod under gatljuset och viftade med armarna när den närmade sig. Hann igenom första halvan av chikanen innan den stannade.
Men nu är jag med bussen i alla fall. Näst sista arbetsdagen för året! Full rulle både idag och nästa vecka. Så går det när man har en kollega som inte gör sitt jobb...
Ny vecka….två kvar till julledigt.
I kväll börjar äntligen Musikhjälpen!
Revben får bara sprickor. Det är inget nån gör något åt. Skulle de vara av skulle du vara rejält dålig, så ingen fara.Bugger. Hur länge tog det tills de slutade göra ont? Antar att man inte kan göra något åt det under tiden? Kan man ens se det utan att röntga?