Vad gör vi? Del CCVI

Jag har varit hos pållen och tömkört henne. På vägen hem hämtade jag mitt paket från en hemlig tomte. :D
Lilla hästen hittade en look-alike!
1000015370.webp

Hur illa är det när pizzerian frågar i telefon om vi ska ha det vanliga? :rofl:

Så hade vi det också, en tid innan vi flyttade. Mannen och jag åt pizza nära på varje vecka, och alltid samma beställning. Till slut räckte det att mannen ringde och sa hej, så visste de vad han skulle beställa och rabblade själva upp beställningen, med ett avslutande "visst?". När han kom för att hämta visste de vilka pizzor det gällde så fort han svängde in på parkeringen :D Det gick till och med så långt att när vi drog ner på pizzaätandet lite, var de lättade att höra något från oss igen när vi väl dök upp, eftersom de börjat fundera på var vi tagit vägen :rofl:

Jag behöver väl knappast nämna att vi var noga med att tala om att vi skulle flytta, och överlämnade en liten present vid vår sista pizzabeställning där :)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 025
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 241
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 409
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
283
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka