Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Bison De ser himla goda ut, behöver du roa dig en stund till kan du få baka en omgång till och teleportera till mitt kök.
Jag har också bara räddade orkidéer, men de har kommit från mina föräldrars hus. Mamma har en förmåga att ställa undan orkidéer som inte blommar och sedan glömma bort dem. Så numera ger hon de flesta till mig iställetDe är ljuvliga! Alla mina är rescues (köpte döende på kort datum) så jag har väldigt få med roliga färger. Nästan alla är vita, utom den här och en som har lila fläckar.
Den här har tre (!) blomstänglar, men jag var tvungen att spraya henne mot någon slags ohyra så hon tappade en del knoppar tyvärr.
Det finns ingen förplikltelse i att titta.Känns läskigt. Och jag vet egentligen ingenting om husköp (känns det som iaf). Jag har bott i lägenhet i princip hela livet. Ska be några husägande vänner att kolla på annonsen också och se om de upptäcker några varningsflaggor som jag missat... Men det verkar som att rimliga renoveringar är gjorda och att allt i grunden i bra skick. Några tapeter som är svinfula, men det är ju verkligen inget att haka upp sig på.
Problemet annars är väl mest att jag i så fall skulle behöva byta jobb (sambon har redan så att han kan jobba från flera olika kontor, bland annat nära det här huset). Nog för att chefen vet att jag någon gång framöver vill flytta bort från Sthlm med allt vad det innebär, men jag vill inte byta jobb precis nu och att hitta nytt jobb är ju inte heller det enklaste. Visst skulle vi klara oss en stund på enbart sambons lön, men jag vill ju inte gå arbetslös utan en aning om hur det blir framöver.
Jag har sån förvaring, jag behöver en typ byrå att ha det i/på.
Hittade en byrå på Facebook så det löste sig det med. Så ikväll ska vi möblera om på övervåningen och flytta upp alla skålar och godis och allt annat. Vattenfontänen får också flytta upp.
Det blir så mycket besvärligare när man har klåfingrigt barn![]()
åh jag har också en BosseBosse njuter av solen PÅ mina krokusarTur att han är söt (trots vinterrufsig päls)
![]()