Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få dotterns Skoldator hon varit utan från och till i september.Nu är datorn blåst 5 gånger... och nu börjar den ordna upp sig. Håller tummarna för att det håller i sig!
Ja, och anpassade arbetsuppgifter till förbannelse. Finns skäl för uppsägning, men en nån anledning händer det inte..Och kollegan får ändå full lön gissar jag. Usch vad jag blir arg på såna
Same!!! Men vet inte vem jag ska önska mig den av heller...Sugen på att önska mig en bakmaskin
Men det kanske kan vänta något år.
Snopet!Antiklimax. Kom för en gångs skull ihåg att det var julgransflygning i eftermiddag (med lite påminnelsehjälp) men de flög över/i fel vinkel utsikten från fönstret så vi såg dumt nog ingenting. Men jag och några kollegor har i alla fall hört julgranen!
De kanske har för många jobb att välja mellan? Så de väljer de enklaste och de som ger mest betalt …?Alltså vad är det med hantverkare som gör dem så opålitliga? Först en plåtslagare som lovar att komma och sätta upp en takstege till sotaren men som helt uteblir två gånger på bokad tid och nu en elektriker som ABSOLUT kunde byta elen i december men som nu ”nog inte hinner”.