Jag var trots allt inte redo att behöva jobba ensam med massa män Tänkte att det med viljestyrka bara är att stå ut men det funkade inte så braMen, vad har hänt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var trots allt inte redo att behöva jobba ensam med massa män Tänkte att det med viljestyrka bara är att stå ut men det funkade inte så braMen, vad har hänt?
När går ansökningstiden ut?Alltså, var och tittade på området och huset lägenheten jag vill ha ligger i. Och nu måste jag helt enkelt ha den. Så mysigt och fint där.
Lite mer än 1.5 mil utanför Göteborg, men har bott på orten innan och trivdes riktigt bra.
Har över 10 år i kötid, men har ingen aning hur attraktivt områdetoch orten är. Men nervös är jag.
Imorgon, så hoppas på att få reda på mer till veckan.När går ansökningstiden ut?
Låter inte som det var nån vidare arbetsmiljö. Jag har jobbat med bara män i perioder och annars rätt mycket i mansdominerade grupper men det var inget fysiskt eller så att man mätte sig med dem utan fungerade bra.Jag var trots allt inte redo att behöva jobba ensam med massa män Tänkte att det med viljestyrka bara är att stå ut men det funkade inte så bra
Tror det är en mental grej, man checkar ut när man vet att man ska sluta. Och då blir allting mycket tråkigare.Tråkar ihjäl mellan larmen..
Varför är det alltid så extra trist när man snart ska byta jobb?
Jag byter inte på grund av vantrivsel med jobbet utan är varslad (men gillar iofs inte schemat heller).
Spännande!Imorgon, så hoppas på att få reda på mer till veckan.