Vad gör vi? Del CCV

Försöker få dottern att somna om så jag kan smyga upp till en ensam kaffe innan dagen börjar ordentligt. Ibland är det en guldkant i livet som är lätt att få till , men hon prasslar med sina nappar så tror mer att hon håller på att vakna till..

Ätit frukost och njuter av andra kaffekoppen.
-11.5 grader och det lär inte hinna bli så mkt varmare innan jag ”måste” ut och springa.
Klockan 11 ska jag fika med en kompis.
Efter det ska jag äta sushi.

Jag har precis ätit första frukosten i stugan. Vi var uppe för tre veckor sedan och röjde lite och i natt har vi sovit över för första gången.

IMG_3105.webp

Ute och går med hunden. Första dagen med riktig vinter efter snöstormen och det är så vackert. Önskar att solen hade varit lite högre på himlen så att jag inte bara såg den mellan hustak ibland. Är solen alltid så här låg i november?

Min hund är glad över snön och jag är glad över henne

PXL_20241123_083029268.webp

.

Somnat sent och sovit dåligt, men uppe nu och varit ute med hundarna. Funderar på att åka i väg till Hööks och Jula nu innan alla andra hamnar där. Skaffa varmare handskar, blir ju trevligt till eftermiddagspromenaden ju.

Funderar på någon kyckling, äggnudlar, kokosmjölk och grönsaksröra också, till middag.

Vi får väl se vad som händer och sker i dag :)

Alltså, var och tittade på området och huset lägenheten jag vill ha ligger i. Och nu måste jag helt enkelt ha den. Så mysigt och fint där.
Lite mer än 1.5 mil utanför Göteborg, men har bott på orten innan och trivdes riktigt bra.
Har över 10 år i kötid, men har ingen aning hur attraktivt områdetoch orten är. Men nervös är jag.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 237
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 727
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
262
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 844

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat