Har vilat lite och varit ute med hundarna. På bussen hem tog all energi plötsligt slut, bara kom över mig att jag ville luta huvudet fram mot en stång och vila. Lät bli, hade sett skumt ut, men det var svårt att hålla ögonen öppna plötsligt. Hundarna fick sig en trevlig eftermiddagspromenad men jag testade varken nya jackan eller nya handskarna eftersom jag GLÖMDE och tog på mig det vanliga i all hast och när jag väl var klar påklädd med två hundar kopplade och redo orkade jag inte ta på mig det andra. I kväll....
Insåg just att jag har tagit dubbel medicin någon gång men när vet jag inte. Kvällsdosen av min medicin i dag är redan tagen, när tog jag den? Detta sker ibland, det värsta är att jag ju inte vet om jag tagit den redan eller inte alls ens på rätt dag så att ta igen vågar jag inte. Jag har ändå tre stycken dosetter i olika färger där jag också skrivit "morgon", "lunch" och "kväll" på. Ändå blir det sådan här kortslutning ibland, och jag minns ingenting av det ens.
Får väl gå och göra någon mat. Var på Citygross och hittade fläskstek, men den kan jag ju ta i morgon, dock också julostchips jag suktat efter! Och så hundgodis, jädrans vad det går åt
De är ju duktiga i parti och minut liksom och från att ha en hund som inte är godismotiverad att tala om direkt där det ändå gick åt en hel del godis för att han bara var söt till att ha två godismotiverade hundar är skuttet stort
Jodå, spionen vill inte vara sämre han, lite konkurrens verkar inte han ta skada av
Himla kul förresten att se när han ligger underst på golvet och ser ut att fnissa medan hon står över och hostar lite på grund av att hon fått hans hår i munnen igen... så går det, lilltöse, när man ska dra honom i pälsen
Hon är starkare och använder det-han använder de styrkorna han har!